Το ναυάγιο ενός γερμανικού υποβρυχίου του Α' Παγκοσμίου Πολέμου αναδύεται σταδιακά σε παραλία της βόρειας Γαλλίας, έπειτα από δεκαετίες που βρισκόταν θαμμένο στην άμμο.
Η μετατόπιση της άμμου στο Βισάντ του Καλαί είχε ως αποτέλεσμα την επανεμφάνιση του κουφαριού του UC-61, το οποίο κόλλησε στον βυθό τον Ιούλιο του 1917.
Το πλήρωμά του είχε προχωρήσει σε αυτοβύθιση και εγκατέλειψε το σκάφος, το οποίο μέχρι τη δεκαετία του 1930 είχε θαφτεί στην άμμο.
Τώρα έχει πλέον γίνει ξανά τουριστική ατραξιόν, ωστόσο ο δήμαρχος προειδοποιεί ότι αυτό ίσως είναι προσωρινό. Από τον περασμένο Δεκέμβριο, δύο μόνο τμήματα είναι ορατά, όταν η παλίρροια είναι χαμηλή σε απόσταση περίπου 100 μέτρων από τους αμμόλοφους.
«Το ναυάγιο είναι ορατό για λίγο κάθε περίπου δύο με τρία χρόνια, ανάλογα με την παλίρροια και τον άνεμο που προκαλεί μετατόπιση της άμμου, αλλά με μια καλή ριπή ανέμου θα εξαφανιστεί ξανά» είπε ο δήμαρχος του Βισάντ, Μπερνάρντ Μπρακ.
Ωστόσο, ο τοπικός ξεναγός Βενσάν Σμιτ πιστεύει ότι οι άνεμοι και η παλίρροια θα μπορούσαν να αποκαλύψουν ακόμα μεγαλύτερο τμήμα του υποβρυχίου.
Κλείσιμο
«Όλοι οι κάτοικοι του Βισάντ ήξεραν πως υπάρχει υποβρύχιο εδώ, αλλά είναι κυρίως μέσα στη λάσπη και ως εκ τούτου αόρατο» είπε σχετικά. «Τμήματα επανεμφανίζονται κατά καιρούς, αλλά είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τόσο μεγάλο μέρος».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.