Τουρκία: Μικρότερη των εκτιμήσεων η ανάπτυξη του ΑΕΠ
Η τουρκική οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό χαμηλότερο από ό,τι αναμενόταν (1,4%) στο δ΄ τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος
Η τουρκική οικονομία αναπτύχθηκε με ρυθμό χαμηλότερο από ό,τι αναμενόταν (1,4%) στο δ΄ τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, εξαιτίας της χαμηλής εγχώριας ζήτησης.
Τα επίσημα στοιχεία για το ΑΕΠ που εκδόθηκαν σήμερα από την τουρκική στατιστική υπηρεσία, ήταν χαμηλότερα του μέσου όρου του 2,7% που ανέμεναν επτά αναλυτές οι οποίοι συμμετείχαν σε δημοσκόπηση του Dow Jones Newswires.
Κλείσιμο
Για το σύνολο του 2012, το ΑΕΠ «έτρεξε» με ρυθμό 2,2%, επίσης χαμηλότερα των εκτιμήσεων των αναλυτών που περίμεναν 2,6%. Σε εποχικά και ημερολογιακά προσαρμοσμένους όρους, το ΑΕΠ παρέμεινε αμετάβλητο στο δ΄ τρίμηνο σε σχέση με το γ΄ τρίμηνο, αλλά αυξήθηκε 1,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγουμένου έτους.
Η κυβέρνηση αναμένει ότι το ΑΕΠ θα αναπτυχθεί με ρυθμό 4% φέτος, κυρίως εξαιτίας της ενίσχυσης της εγχώριας ζήτησης. Τα στοιχεία για το δ΄ τρίμηνο ήταν χαμηλότερα της ανόδου κατά 1,6% στο γ΄ τρίμηνο. Η στατιστική υπηρεσία αναθεώρησε την ανάπτυξη του β΄ τριμήνου στο 2,9% από το 3% και το ποσοστό του α΄ τριμήνου στο 3,3% από το 3,4%.
Επίσης αναθεώρησε το ποσοστό ανάπτυξης του 2011 στο 8,8% από το 8,5%. Μετά από την ανακοίνωση των στοιχείων η τουρκική λίρα παρέμεινε σταθερή έναντι του δολαρίου, στα 1,8116 δολάρια.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.