Βρετανία: Μαθήματα οδήγησης βυτιοφόρων ξεκινούν οι στρατιώτες - Σκηνές Άγριας Δύσης έξω από βενζινάδικα
Τουλάχιστον ένα μήνα μπορεί να διαρκέσει η κρίση στα καύσιμα προειδοποιεί ο βιομηχανικός κλάδος - Προσπαθεί να καθησυχάσει ο Μπόρις Τζόνσον, βλέποντας «σταθεροποίηση»
Από σήμερα ξεκινά η εκπαίδευση εκατοντάδων Βρετανών στρατιωτών για οδήγηση βυτιοφόρων, την ώρα που ο βιομηχανικός κλάδος της χώρας προειδοιεί ότι η κρίση με τα καύσιμα στη Βρετανίαμπορεί να διαρκέσει τουλάχιστον έναν μήνα, ακόμη και αν σταματήσει τώρα ο πανικός των Βρετανών έξω από τα βενζινάδικα.
Ο Τζόνσον προέτρεψε μάλιστα τους οδηγούς να γεμίζουν, όπως και πριν, το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου τους αν και πολλοί είναι αυτοί που ξημεροβραδιάζουν έξω απο τα βενζινάδικα.
Επιπλέον, τόνισε ότι η κυβέρνηση του Λονδίνου «κάνει τα πάντα για να μην υπάρξουν προβλήματα τα Χριστούγεννα».
Από την πλευρά του, ο υπουργός Άμυνας της Βρετανίας, Μπεν Γουάλας, ανακοίνωσε ότι η χώρα επιστρατεύει συνολικά 300 στρατιώτες για να βοηθήσουν την κατάσταση.
Πηγές ανέφεραν ότι 150 οδηγοί και 150 συνοδηγοί θα συμμετέχουν στην επιχείρηση «Operation Escalin», όπως γράφει η βρετανική εφημερίδα Daily Mail.
Κλείσιμο
Όλοι οι στρατιωτικοί οδηγοί έχουν τα προσόντα να κάθονται στο τιμόνι βυτιοφόρων, αλλά θα χρειαστούν τριήμερη εκπαίδευση για να μάθουν πώς να γεμίζουν με καύσιμα σε βενζινάδικα.
Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι ατελείωτες ουρές αυτοκινήτων σε πολλά βενζινάδικα της χώρας, με τους οδηγούς να δείχνουν ιώβεια υπομονή καθώς μπορεί να περιμένουν τουλάχιστον δύο ώρες μέχρι να έρθει η σειρά τους.
Οι εικόνες των τελευταίων ωρών στα πρατήρια καυσίμων στη Βρετανία είναι σοκαριστικές με τις κάμερες ασφαλείας να καταγράφουν σε βίντεο επιθέσεις με μαχαίρια, όπως γράφει η βρετανική εφημερίδα «Daily Mail».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.