Brexit: «Η αλιεία εμποδίζει τη σύναψη εμπορικής συμφωνίας» λέει η Κομισιόν
Σύμφωνα με την JPMorgan, η πιθανότητα για υπογραφή συμφωνίας αυξάνεται κατά 10% - «Πρέπει να ελέγχουμε τα αλιευτικά μας δικαιώματα» τονίζει ο Μπόρις Τζόνσον
Παρά τις προσπάθειες της Κομισιόν για την σύναψη εμπορικής συμφωνίας με τη Βρετανία για το Brexit, η αλιεία εξακολουθεί να αποτελεί σοβαρό εμπόδιο, καθώς δημιουργεί δύσκολα προς επίλυση ζητήματα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η εκπρόσωπος της Κομισιόν στην σημερινή ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Παράλληλα, η αμερικανική επενδυτική τράπεζα JPMorgan ανέφερε ότι η πιθανότητα μιας εμπορικής συμφωνίας του Brexit έχει αυξηθεί στο 70% από το 60%.
«Η αίσθησή μας είναι ότι η πιθανότητα μιας συμφωνίας έχει αυξηθεί από το 60-40 που είχαμε καθώς ξεκίνησε η εβδομάδα και τώρα την υπολογίζουμε σε 70-30», ανέφερε ο Μάλκομ Μπαρ, αναλυτής της JPMorgan, σε σημείωμά του προς τους πελάτες της τράπεζας. «Κατά την άποψή μας, μπορούν να σχεδιαστούν λύσεις σε όλα τα προαναφερθέντα ζητήματα, με τις οποίες και οι δύο πλευρές να μπορούν να ζήσουν, ακόμα κι αν η διαδικασία του να φθάσει κανείς σε αυτές είναι δύσκολη».
Με την σειρά του ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον δήλωσε σήμερα ότι οι εμπορικές συνομιλίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση «φαίνονται δύσκολες» και ότι υπάρχει μια διαφορά που πρέπει να γεφυρωθεί, αλλά παραμένει ανοικτή η πόρτα για περαιτέρω διαπραγματεύσεις.
«Προφανώς, η θέση του Ηνωμένου Βασιλείου είναι πάντα ότι θέλουμε να συνεχίσουμε να συζητάμε, εάν υπάρχει η όποια περίπτωση συμφωνίας», δήλωσε ο Τζόνσον σε δημοσιογράφους. «Αλλά πρέπει επίσης να αναγνωρίσουμε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να είναι σε θέση να ελέγχει τους δικούς του νόμους, αυτό είναι που ψήφισαν οι πολίτες, και πρέπει επίσης να είμαστε σε θέση να ελέγχουμε τα ύδατά μας και τα αλιευτικά μας δικαιώματα», συνέχισε.
Ο Βρετανός πρωθυπουργός πρόσθεσε: «Η πόρτα είναι ανοικτή, θα συνεχίσουμε να συζητάμε αλλά θα πρέπει να πω ότι τα πράγματα φαίνονται δύσκολα. Υπάρχει μια διαφορά που χρειάζεται να γεφυρωθεί».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.