Γιατί δε χρειάζεται να υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε αυστηρές στερητικές δίαιτες, για να χάσουμε βάρος

lathi

Γιατί δε χρειάζεται να υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε αυστηρές στερητικές δίαιτες,  για να χάσουμε βάρος

Η σημερινή ημέρα (Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής) αποτελεί την πιο κατάλληλη αφορμή για να αναζητήσουμε τις συνήθειες που αν τις ενσωματώσουμε στη ζωή μας, θα δούμε πραγματικά να επηρεάζει την υγεία μας προς όφελός μας.

Σήμερα ο κλάδος της επιστήμης δίνει διαρκώς επιλογές για να θωρακίσουμε τη σωματική και ψυχική μας ευρωστία και κατ’ επέκταση να νιώσουμε πλήρεις και γεμάτοι ενέργεια. Ωστόσο, υπάρχουν δέκα μικρές αλλαγές που, αν τις κάνουμε πράξη, όχι μόνο θα μεταβληθεί θετικά η διάθεσή μας, αλλά θα δούμε πόσο εύκολα και γρήγορα μπορούμε να απαλλαγούμε από κάποια κιλά. Και μπορούμε να τις βρούμε όλες σε ένα webinar που μας μεταφέρει δωρεάν σε μία «επίσκεψη» στο γραφείο του Δρ Αναστάσιου Παπαλαζάρου.

O Δρ Αναστάσιος Παπαλαζάρου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, διδάκτορας, Επιστημονικός Διευθυντής των Συμβουλευτικων Γραφείων Υπηρεσιών Υγείας και Διατροφής Nutrimed, εξηγεί στο webinar για ποιους λόγους δεν χρειάζεται να υποβάλλουμε τον εαυτό μας σε αυστηρές στερητικές δίαιτες. Αντίθετα αν αλλάξουμε τη σκέψη και το συναίσθημά μας απέναντι στο φαγητό, λέει ο Δρ. Παπαλαζάρου, τότε θα είμαστε σε θέση να υιοθετήσουμε μια πιο αισιόδοξη στάση ζωής.

Σε μία σύντομη ματιά:

1. Ναι στη θετική άποψη και όχι στις τρομολαγνικές συστάσεις. Με ποιες τεχνικές θα τονώσετε το κίνητρό σας και πως θα αποφύγετε τη στασιμότητα;

2. Ξεκινάμε με υψηλούς αλλά ρεαλιστικούς στόχους. Οι πολύ δύσκολοι, μη εφικτοί στόχοι για την απώλεια βάρους δημιουργούν τα ίδια προβλήματα με τους πολύ χαλαρούς: δεν κινητοποιούν. Πόσα λοιπόν κιλά πρέπει να βάλουμε στόχο να χάσουμε σε έναν μήνα, ενδεικτικά;

3. Ζυγιζόμαστε συχνά. Όσο κι αν κάποιοι υποστηρίζουν ότι το ζύγισμα μας αγχώνει, είναι ωστόσο κάτι που πρέπει σταθερά να κάνουμε. Μπορείτε να φανταστείτε το λόγο;

4. Τρώμε άφοβα όση σαλάτα θέλουμε ή θέλει προσοχή; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά ου καθιστούν μία σαλάτα … ισοδύναμη (!) με ένα πλήρες γεύμα και πως θα προλάβουμε τη μη αναμενόμενη λήψη θερμίδων;

5. Πως θα κάνουμε τις συνταγές μας πιο ελαφριές; Το ίδιο φαγητό στο πιάτο μας, μπορεί να έχει από 800 μέχρι 300 θερμίδες!

6. Προσέχουμε τις συσκευασίες. Υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που δεν είναι ούτε υγιεινά, αλλά ούτε θερμιδικά χαμηλά. Όμως οι συσκευασίες τους δίνουν ο μήνυμα ότι περιέχουν υγιεινά συστατικά, όπως κολοκύθα, ντομάτες και άλλα λαχανικά. Ούτε η αναγραφή της θερμιδικής ανάλυσης είναι πάντα αθώα...

7. Ξέρουμε πως ένα σούπερ μάρκετ μπορεί να μας κάνει να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα, τα οποία δεν χρειαζόμαστε. Και αν τα αγοράσουμε είναι σίγουρο ότι … θα τα φάμε. Γιατί μας συμβαίνει αυτό και πως το γλιτώνουμε;

8. Αποφεύγουμε το συναισθηματικό φαγητό. Εδώ ό, τι και να πούμε είναι λίγο… Ωστόσο μπορείτε να μέθετε περισσότερα στο webinar!


Διαβάστε περισσότερα εδώ.

Σημείωση:

Το webinar αποτελεί καρπό συνεργασίας της Interamerican με την Nutrimed και τους διαιτολόγους – διατροφολόγους της και είναι ανοιχτό για να το παρακολουθήσει όποιος το επιθυμεί, όποτε θέλει, δωρεάν. Εντάσσεται στο πλαίσιο των οικοσυστημάτων υγείας που αναπτύσσει η INTERAMERICAN με σκοπό μέσα από τις καλές συνήθειες στον τρόπο ζωής μας να μπορούμε να ζήσουμε περισσότερο και καλύτερα, με λιγότερη νοσηρότητα.  Αν θέλετε να παρακολουθήσετε το webinar «Συνήθη λάθη που κάνουμε στη διατροφή μας και επηρεάζουν το σωματικό μας βάρος», από τον Δρ. Αναστάσιο Παπαλαζάρου κάντε εδώ την εγγραφή σας.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης