Αυτή τη φορά, το Taste Atlas έφτιαξε έναν γευστικό χάρτη και ανέδειξε αρκετά νησιά του Αιγαίου. Πριν λίγες μέρες έκαναν το ίδιο και για την Ιταλία. Για παράδειγμα, το φιστίκιΑιγίνης είναι ένα από τα φαγητά που ξεχωρίζουν στον γευστικό τους χάρτη. Από τα Κύθηρα έχουν επιλέξει τους ροζέδες που είναι κλασικό γλυκό γάμου και τη φατουράδα, ένα παραδοσιακό λικέρ. Αν και τα περισσότερα νησιά στον χάρτη αντιπροσωπεύονται από ένα μόνο πιάτο, η Κρήτη ξεχωρίζει με πολλές «συμμετοχές» όπως πορτοκαλόπιτα, απάκι, μυζήθρα, τσικουδιά, ντάκος, σοφεγάδα, γραβιέρα και μυζηθρόπιτα. Άλλα νησιά που εμφανίζονται στον χάρτη, είναι η Χίος, η Λέσβος, η Σαντορίνη, η Μύκονος και η Σίφνος, μεταξύ άλλων.
Η ανάρτηση περιλαμβάνει επίσης έναν σύνδεσμο που αναφέρεται στα πιο δημοφιλή ελληνικά πιάτα, με τον γύρο στην πρώτη θέση και το σουβλάκι στη δεύτερη. Στην τρίτη θέση είναι ο μουσακάς και ακολουθούν η χωριάτικη σαλάτα, το τζατζίκι, το παστίτσιο, η σπανακόπιτα, τα γεμιστά) και τα χόρτα. Την πρώτη δεκάδα ολοκληρώνουν τα κεφτεδάκια.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.