Booking.com: 7 στους 10 ταξιδιώτες θα επιλέξουν «πράσινο» κατάλυμα το 2018

ecohotel

Το 87% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο επιθυμεί ταξίδια αειφορίας

Ο αειφόρος τουρισμός κερδίζει όλο και περισσότερους ταξιδιώτες, οι οποίοι φαίνεται ότι δίνουν περισσότερη σημασία από ποτέ στη διάσταση της αειφορίας στα ταξίδια τους, και ιδιαίτερα όσον αφορά την επιλογή καταλύματος, παρά το αυξημένο κόστος που συνεπάγονται τα "πράσινα" ταξίδια.

Σύμφωνα με έρευνα της μεγάλης πλατφόρμας κρατήσεων, Booking.com, το 87% των ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο επιθυμεί ταξίδια αειφορίας, ήδη σχεδόν ένας στους 10 συχνά ή πάντα πραγματοποιεί τέτοια ταξίδια, όμως το 48% δεν το καταφέρνει.

Τα ποσοστά αυτά, παρότι είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, δείχνουν ότι υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια περαιτέρω διάδοσης της αντίληψης για αειφόρο τουρισμό στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό.

Για τους περισσότερους ταξιδιώτες (46%), αειφόρο ταξίδι σημαίνει διαμονή σε πράσινο κατάλυμα ή φιλικό στο περιβάλλον. Κύριοι λόγοι για τους οποίους οι ταξιδιώτες επιλέγουν κατάλυμα με το συγκεκριμένο προφίλ είναι η μείωση του αντίκτυπου στο περιβάλλον (40%), η απόκτηση τοπικών εμπειριών (34%) και η επιθυμία τους να νιώσουν καλά για την επιλογή καταλύματος (33%).

Το 68% των ταξιδιωτών σκοπεύουν να μείνουν σε φιλικό προς το περιβάλλον κατάλυμα το 2018 έναντι 65% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό το 2017 και 62% το 2016.

Επίσης, το ποσοστό εκείνων που δεν σκέφτηκαν να κάνουν επιλογή πράσινων καταλυμάτων επειδή δεν γνώριζαν για την ύπαρξή τους μειώθηκε, από 38% το 2016 και 39% το 2017 στο 31% φέτος.

Κίνητρο για αειφόρο τουρισμό, από τους ταξιδιώτες, αποτελούν τα εντυπωσιακά φυσικά τοπία (60%) καθώς και ο ορατός αντίκτυπος του τουρισμού στους προορισμούς (54%). Ακολουθούν η παρατήρηση της θετικής επίδρασης που έχει ο αειφόρος τουρισμός στις τοπικές κοινωνίες (47%), η παρατήρηση της μη αειφόρου επίδρασης του τουρισμού στην πατρίδα τους (42%) και οι ενοχές για τον αντίκτυπο που θα έχουν οι διακοπές τους στο περιβάλλον (32%).

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

walderlust

Το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece, βρέθηκε στην Κρήτη και για 15 ημέρες αποκάλυψε όλους τους λόγους για τους οποίους ο ταξιδιώτης θα πρέπει να προσθέσει το δημοφιλές νησί στο bucket list των διακοπών του

Greek-olive-tree

To γεγονός αυτό θα μπορούσε να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων προβολής του ελληνικού τουρισμού είτε για τη προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών είτε για την περαιτέρω ενίσχυση των εξαγωγών μας στις ΗΠΑ

skyli123

Οι ταξιδιώτες που δεν αντέχουν να αποχωρίζονται τα κατοικίδια-σκύλους στις διακοπές έχουν πλέον πολλές επιλογές για να προγραμματίσουν σωστά το ταξίδι σύμφωνα με τις απαιτήσεις του τετράποδου συντρόφου τους.

Πρόσφατη έρευνα που διενήργησε η Super 8 για λογαριασμό της Wyndham, έδειξε ότι πάνω από τα τρία τέταρτα των Αμερικανών θεωρούν τους σκύλους τους την καλύτερη παρέα για ταξίδια. Τα ταξίδια αυτά δεν χρειάζεται να συνοδεύονται από άγχος.