NASA: Ξεκινά η κατασκευή του Διαστημικού Σταθμού που θα τεθεί σε τροχιά γύρω από το Φεγγάρι

nasa_lunar_part

Το σχέδιο Lunar Gateway ξεκινά με την επιλογή του στοιχείου που θα δίνει ισχύ στον διαστημικό σταθμό, ο οποίος θα κατασκευαστεί και θα τεθεί σε τροχιά γύρω από τον δορυφόρο της Γης

Πολλοί αμφισβητούν το ταξίδι του ανθρώπου στο Φεγγάρι, αναπτύσσοντας τη θεωρία ότι τα πλάνα που μετέδωσε πριν από 10ετίες η τηλεόραση, ήταν μονταρισμένα από έρημο στη Γη. Σε κάθε περίπτωση, σύντομα η ανθρωπότητα θα γράψει μία νέα σελίδα στη διαστημική ιστορία της. Το πρόγραμμα μετοίκησης της Σελήνης δεν είναι απλά ένα σενάριο, μία εικασία, μία ταινία επιστημονικής φαντασίας. Είναι υπαρκτό και σε λίγο καιρό, θα είναι ένα γεγονός. Η NASA, φροντίζει καθημερινά να διαψεύδει τους σεναριολόγους, καθώς κινείται με γοργά βήματα προς την υλοποίηση του μεγαλόπνοου σχεδίου. Την Πέμπτη, ωστόσο, έγινε μία κίνηση που στην ουσία σηματοδοτεί την έναρξη της μεγάλης αποστολής Lunar Gateway. Η διαστημική υπηρεσία συμφώνησε με τον πρώτο εμπορικό εταίρο της, παραγγέλνοντας το πρώτο κομμάτι που θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του Διαστημικού Σταθμού που θα τεθεί σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη, υποστηρίζοντας την ανθρώπινη αποστολή στην επιφάνεια του δορυφόρου της Γης.

Ο μάνατζερ της NASA, Jim Bridenstine, ανέφερε ότι η Maxar Technologies θα κατασκευάσει το πρώτο στοιχείο της πύλης - το στοιχείο ισχύος και πρόωσης. Όπως υποδηλώνει το όνομα, θα παρέχει ηλεκτρική ενέργεια στην πύλη και θα την βοηθήσει στη μετακίνηση. «Αυτή τη φορά που θα πάμε στη Σελήνη, θα μείνουμε στην πραγματικότητα», είπε η Bridenstine στην ανακοίνωση. Ο Διαστημικός Σταθμός θα τοποθετηθεί σε μια υψηλή, ελλειπτική τροχιά ισορροπημένη μεταξύ της Γης και της βαρύτητας της Σελήνης. Σύμφωνα με τα σημερινά σχέδια της NASA για την αποστολή ανθρώπων στη Σελήνη μέχρι το 2024, οι αστροναύτες θα μεταβούν στον Διαστημικό Σταθμό και από εκεί, θα μεταβούν στην επιφάνεια της Σελήνης.

Η σύμβαση που ανακοινώθηκε την Πέμπτη με την εταιρεία, κοστίζει 375 εκατομμύρια δολάρια.

Πλέον ξεκινά η διαδιακασία για την επιλογή του πυραύλου που θα βγάλει εκτός ατμόσφαιρας την αποστολή και τα υλικά που απαιτούνται για την κατασκευή. Η επιλογή θα γίνει μέσα στους επόμενους 12 με 18 μήνες. Η πύλη είναι ένα μοναδικό κομμάτι του υλικού για τη NASA, καθώς θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής. Ο σταθμός θα χρησιμοποιήσει ηλιακή ηλεκτρική πρόωση για να διατηρήσει την τροχιά του και να έχει την ικανότητα για ελιγμούς σε άλλες τροχιές γύρω από τη Σελήνη.

Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2020, η NASA μπορεί να επεκτείνει το Gateway με άλλες ενότητες. Οι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι η ηλεκτρική ενέργεια από τους ηλιακούς συλλέκτες ισχύος και προωθητικού στοιχείου θα είναι περισσότερο από αρκετή για να διευκολύνει την επέκταση της πύλης.

ΝΑSΑ: "δραχμάς δεν δίδω" ,,

The Lunar Orbital Platform-Gateway (LOP-G) is an American-led international project led by NASA proposed to create a lunar-orbit space station. It is intended to serve as a solar-powered communications hub, science laboratory, short-term habitation module, and holding area for rovers and other robots. The science disciplines to be studied on the Gateway are expected to include planetary science, astrophysics, Earth observations, heliophysics, fundamental space biology and human health and performance. The Gateway is meant to be developed, serviced, and utilized in collaboration with commercial and international partners. Μα το λέει καθαρά: αρχικά θα φιλοξενεί ρομποτάκια και λούναρ ρόβερς μη επανδρωμένα που θα κάνουν εξορύξεις σπάνιων σεληνιακών πετρωμάτων και θα τα μεταφέρουν πάλι πίσω στη γή για εμπορικούς σκοπούς! Για ανθρώπους; βλέπουμε για μετά.. ΝΑSA : Νever A Straight Answer. Μου θυμίζει Η ΝΑSΑ τον τοκογλύφο Φωτόπουλο και τον απελπισμένο δανειζόμενο Χατζηχρήστο στο αλήστου μνήμης "δραχμάς δεν δίδω" ..

George

Δεν αναφέρει κάτι το αγγλικό κείμενο που παρέθεσες για κάνουν εξορύξεις σπάνιων σεληνιακών πετρωμάτων και θα τα μεταφέρουν πάλι πίσω στη γη για εμπορικούς σκοπούς. Επομένως το φαντάστηκες? Πόσο σπάνια και ακριβά είναι στη γη αυτά τα πετρώματα ώστε αποδεικνύεται οικονομικότερο να τα μεταφέρουν από τη Σελήνη? Έχεις κάποια πηγή ή απλώς είπες να αρχίσεις τις μπούρδες?

Akis

Ονομάζεται πολιτική ίσων αποστάσεων. Και είναι ότι χειρότερο.

GhS

" Πολλοί αμφισβητούν το ταξίδι του ανθρώπου στο Φεγγάρι, "..." Σε κάθε περίπτωση, σύντομα η ανθρωπότητα θα γράψει μία νέα σελίδα στη διαστημική ιστορία της" .... Γιατί ξεκινάει το άρθρο με αμφισβήτηση; Υπονοεί το άρθρο με το μειωτικό "Σε κάθε περίπτωση" ότι δεν έχει πατήσει άνθρωπος στο φεγγάρι ;

Ονομάζεται

Πολιτική ίσων αποστάσεων. Και είναι ότι χειρότερο.