Facebook δίκτυο περιμετρικά της Αφρικής για ταχύτατο ίντερνετ
Το μεγαλόπνοο σχέδιο του Μαρκ Ζάκερμπεργκ που ξεκινά από την Αφρική - Το πρότζεκτ 2Africa θα περιλαμβάνει υποθαλάσσιο δίκτυο 23.000 μιλίων, θα κοστίσει περίπου ένα δισ. δολάρια και θα «εμπλακούν» και πέντε ευρωπαϊκές χώρες
Ένα από τα μεγάλα σχέδια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ είναι η δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτύου επικοινωνίας, μέσω δορυφόρων νέας γενιάς, το οποίο θα προσφέρει φθηνές και ταχύτατες διαδικτυακές υπηρεσίες. Η συγχώνευση των μεγάλων social media (Instagram, What's app και Facebook) σε ένα τεράτιο δίκτυο κλειστών επικοινωνιών, ακόμη και με ολογράμματα, αποτελεί, σύμφωνα με τον ιδρυτή του Facebook την επόμενη γενιά επικοινωνίας. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ φαίνεται πως δεν περιορίζεται σε επίπεδο σχεδιασμού, καθώς ξεκίνησε ήδη την εφαρμογή του μεγαλόπνοου πλάνου του, αρχής γενομένης από την αφρικανική ήπειρο.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το Facebook θα κατασκευάσει ένα τεράστιο υποθαλάσσιο δίκτυο περιμετρικά της Αφρικής, προσφέροντας ταχύτατες υπηρεσίες ίντερνετ σε 23 χώρες, όπως η Γκάνα, η Ακτή Ελεφαντοστού, η Μαδαγασκάρη, η Σαουδική Αραβία και πολλές ακόμα.
Το δίκτυο των 23.000 μιλίων, για λόγους υποστήριξης και διαχείρισης, θα περνάει και από ευρωπαϊκές χώρες και συγκεκριμένα από τις Ιταλία, Γαλλία, Ισπανία, Πορτογαλία και Βρετανία. Στη αφρικανική ήπειρο θα διέρχεται από τις Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, Κονγκό, Ακτή Ελεφαντοστού, Ντζιμπουτί, Άιγυπτο, Γκαμπόν, Γκάνα, Κένυα, Μαδαγασκάρη, Μοζαμβίκη, Νιηρία, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Σουδάν, Σενεγάλη, Σομαλία, Τανζανία και Νότια Αφρική.
Το project ονομάζεται 2Αfrica και αναμένεται, βάσει του σχεδιασμού, να είναι έτοιμο το 2024 και να τεθεί σε εφαρμογή την ίδια χρονιά.
Στόχος είναι η αύξηση του επιπέδου μόρφωσης, η δημιουργία πολλών θέσεων εργασίας και η βάση για ένα μέλλον με οδηγό την τεχνολογία για ητν αφρικανική ήπειρο.
To Facebookδεν αναφέρθηκε στο κόστος του έργου, αλλά πηγές του Bloomberg έκαναν λόγο για μία επένδυση τουλάχιστον ενός δισ. δολαρίων.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.