Κορωνοϊός: Τηλεδιάσκεψη Μητσοτάκη – Αυγενάκη για την έναρξη των αθλητικών γεγονότων
Η τηλεδιάσκεψη του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, με τους αρμόδιους αθλητικούς φορείς δείχνει ξεκάθαρα την διάθεση της Κυβέρνησης για επανέναρξη όλων των αθλητικών δράσεων
Τηλεδιάσκεψη με τον Λευτέρη Αυγενάκη είχε ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του με κύριο ζήτημα την επανέναρξη των αθλητικών δραστηριοτήτων στη χώρα τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε ερασιτεχνικό επίπεδο.
Σε αυτή τέθηκαν επί τάπητος όλα τα δεδομένα, ενώ συζητήθηκε και η στήριξη του ερασιτεχνικού αθλητισμού.
Όπως γίνεται γνωστό στο πρώτο κύμα άρσης των περιορισμών που υπάρχουν για την αντιμετώπιση του κορωνοϊούθα περιλαμβάνεται και η δυνατότητα της ατομικής άθλησης και προπόνησης σε εξωτερικούς χώρους.
Συγκεκριμένα:
-Θα δημιουργηθεί μία ειδική υγειονομική επιτροπή για να βγάλει τα σχετικά και πολύ αυστηρά πρωτόκολλα με τα οποία θα μπορεί να ξαναρχίσει η άθληση και προφανώς να επιτραπεί να ξαναπαιχθούν αγώνες.
-Από τις 4 Μαϊου και μετά αθλητές που προπονούνται σε ανοιχτούς χώρους άθλησης και ασχολούνται με αθλήματα όπως ο στίβος θα μπορούν να ξαναρχίσουν τις προπονητικές τους δράσεις.
-Από τα μέσα περίπου του Μαϊου η εκτίμηση είναι πως οι ομάδες ποδοσφαίρου - από την στιγμή που και εκείνες προπονούνται σε ανοιχτά γήπεδα ως επί το πλείστον - θα μπορούν έστω ανά γκρουπ να αρχίσουν προπονήσεις.
-Το παραπάνω στοιχείο σημαίνει ότι εάν προκύψει συναίνεση στο Δ.Σ. της προσεχούς Τρίτης θα μπορούμε να έχουμε μπάλα τον Ιούνιο.
Κλείσιμο
Σε αυτή την τηλεδιάσκεψη συμμετείχαν και ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης, ο γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού, Γρηγόρης Δημητριάδης και ο γενικός γραμματέας αθλητισμού, Γιώργος Μαυρωτάς.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.