Η μια με τον Κάκαρη ο οποίος έχασε τετ α τετ με τον τερματοφύλακα της Ουγγαρίας και η άλλη με το κλέψιμο του Φουντούλη που θα μπορούσε να δώσει γκολ στην κόντρα και μάλιστα με παίκτη παραπάνω στην Ελλάδα. Ο Θοδωρής Βλάχος όμως ζήτησε τάιμ άουτ και "έκοψε" την επίθεση της Ελλάδας.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cuekmro66avt)
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός που έχει πλέον 3 μετάλλια σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα μίλησε στο protothema.gr για τον μεγάλο τελικό ενώ μας ζήτησε να μην κάνει άλλο σχόλιο για το τάιμ άουτ.
«Αξίζαμε να κερδίσουμε και εμείς και αυτοί. Είχαμε δύο ευκαιρίες στο τελευταίο λεπτό. Στα πέναλτι όλα παίζονται. Είναι και θέμα τύχης και ικανότητας. Μπράβο στα παιδιά για την προσπάθεια.
Είναι κρίμα να χάνεις ένα χρυσό μετάλλιο στα πέναλτι. Η ομάδα έδειξε ότι έχει τεράστια δυναμική. Είμαστε πάντα στα μετάλλια και οφείλουμε να συνεχίσουμε έτσι. Για πρώτη φορά πήραμε το ασημένιο.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cuel5oxczzhd)
Κλείσιμο
Ο κόσμος και εμείς περιμέναμε το χρυσό αλλά έτσι είναι οι τελικοί. Έχουμε μπροστά άλλα τρεις μεγάλες διοργανώσεις με αποκορύφωμα τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και πάντα στόχος είναι το μετάλλιο. Ευχαριστούμε τους Έλληνες για τα μηνύματα αγάπης και στήριξης. Μας δίνουν δύναμη» είπε ο Έλληνας τεχνικός.
Τώρα για τη φάση του τάιμ άουτ στο 37'' ο Θοδωρής Βλάχος είχε ενημερώσει τον συνεργάτη του Τάσο Σχίζα να ζητήσει τάιμ άουτ εάν η Ελλάδα πάρει τη μπάλα. Ο Φουντούλης έκλεψε τη μπάλα, η ομάδα είχε παραπάνω, το τάιμ άουτ ζητήθηκε βιαστικά αλλά η ομάδα ήταν στην κόντρα και θα μπορούσε να σκοράρει.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.