Συντονισμό δράσεων με το Ποτάμι εξετάζει η Δημοκρατική Συμπαράταξη
Συντονισμό δράσεων με το Ποτάμι εξετάζει η Δημοκρατική Συμπαράταξη
Προτεραιότητα και η συνέχιση των πρωτοβουλιών για την ανασυγκρότηση του χώρου της Σοσιαλδημοκρατίας
Τον συντονισμό δράσεων της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης με αυτήν του Ποταμιού προτείνει το Κεντρικό Συντονιστικό Συμβούλιο της πρώτης, το οποίο συνεδρίασε την Τετάρτη.
Παράλληλα, το Κεντρικό Συντονιστικό Συμβούλιο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης στάθηκε στην ανάγκη ολοκλήρωσης των διαδικασιών για τη συγκρότηση των Περιφερειακών οργάνων με την ανάδειξη Γραμματειών και την συνέχιση των πρωτοβουλιών για την ανασυγκρότηση του χώρου της Σοσιαλδημοκρατίας.
Συγκεκριμένα, το Κεντρικό Συντονιστικό Συμβούλιο αποφάσισε:
1. Να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες συγκρότησης των Περιφερειακών οργάνων με την ανάδειξη Γραμματειών που θα έχουν την ευθύνη της λειτουργίας τους. Οι Γραμματείες θα οργανώσουν τον προγραμματισμό των τοπικών δράσεων μέχρι την Προγραμματική Συνδιάσκεψη. Ταυτόχρονα, θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες διαμόρφωσης των προγραμματικών θέσεων από τους θεματικούς τομείς στους οποίους συμμετέχουν εκπρόσωποι των κομμάτων και των κινήσεων της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
2. Να συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την ανασυγκρότηση του χώρου της Σοσιαλδημοκρατίας, της Ανανεωτικής Αριστεράς, του Προοδευτικού Κέντρου και της Πολιτικής Οικολογίας. Όπως σημειώνεται στη σχετικη ανακοίνωση, «σε αυτή την κατεύθυνση προτείνουμε:
την άμεση συγκρότηση Επιτροπής με εκπροσώπους από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, Κινήσεις Πολιτών) και εκπροσώπους από όλες τις δυνάμεις του χώρου (κόμματα, κινήσεις, ομίλους, δίκτυα, προσωπικότητες) η οποία θα δρομολογήσει τις σχετικές διαδικασίες.
το συντονισμό δράσεων των Kοινοβουλευτικών Oμάδων της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και του Ποταμιού».
Παράλληλα, το Κεντρικό Συντονιστικό Συμβούλιο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης στάθηκε στην ανάγκη ολοκλήρωσης των διαδικασιών για τη συγκρότηση των Περιφερειακών οργάνων με την ανάδειξη Γραμματειών και την συνέχιση των πρωτοβουλιών για την ανασυγκρότηση του χώρου της Σοσιαλδημοκρατίας.
Συγκεκριμένα, το Κεντρικό Συντονιστικό Συμβούλιο αποφάσισε:
1. Να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες συγκρότησης των Περιφερειακών οργάνων με την ανάδειξη Γραμματειών που θα έχουν την ευθύνη της λειτουργίας τους. Οι Γραμματείες θα οργανώσουν τον προγραμματισμό των τοπικών δράσεων μέχρι την Προγραμματική Συνδιάσκεψη. Ταυτόχρονα, θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες διαμόρφωσης των προγραμματικών θέσεων από τους θεματικούς τομείς στους οποίους συμμετέχουν εκπρόσωποι των κομμάτων και των κινήσεων της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
2. Να συνεχίσει τις πρωτοβουλίες για την ανασυγκρότηση του χώρου της Σοσιαλδημοκρατίας, της Ανανεωτικής Αριστεράς, του Προοδευτικού Κέντρου και της Πολιτικής Οικολογίας. Όπως σημειώνεται στη σχετικη ανακοίνωση, «σε αυτή την κατεύθυνση προτείνουμε:
την άμεση συγκρότηση Επιτροπής με εκπροσώπους από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ, Κινήσεις Πολιτών) και εκπροσώπους από όλες τις δυνάμεις του χώρου (κόμματα, κινήσεις, ομίλους, δίκτυα, προσωπικότητες) η οποία θα δρομολογήσει τις σχετικές διαδικασίες.
το συντονισμό δράσεων των Kοινοβουλευτικών Oμάδων της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και του Ποταμιού».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα