Είναι το ριάλιτι με πολύ υψηλή τηλεθέαση και κυρίως με τη μεγαλύτερη επιρροή στην ελληνική κοινωνία. Κάθε Δευτέρα και Τρίτη βράδυ, από τις 21.00 που αρχίζει η προβολή των επεισοδίων του «Next top Model», οι νέες γυναίκες λογικά εξαφανίζονται από τους δρόμους και επιλέγουν να παρακολουθήσουν συνομήλικές τους που υπομένουν πολλά και διάφορα με όνειρο τη διεθνή καριέρα στις πασαρέλες.
Οι αριθμοί έχουν εκτοξευθεί και πλέον τα ποσοστά που καταγράφονται, είναι ενδεικτικά της τάσης που κυριαρχεί φέτος στην ελληνική τηλεόραση: πασαρέλα.
Μόνο το βράδυ της Τρίτης, οι νέες γυναίκες ηλικιών 18 – 24 το παρακολούθησαν σε ποσοστό 69,7% ενώ οι λίγο μεγαλύτερες άγγιξαν το 33,8%. Ακόμη και οι ηλικίες 45 και άνω καταγράφουν ποσοστό που αγγίζει το 20%.
Αναμφισβήτητο λοιπόν πως το συγκεκριμένο ριάλιτι έρχεται να καταργήσει και να διαδεχτεί τα αντίστοιχα που ως βασική θεματολογία και τάση είχαν την «επιβίωση», των απανταχού survivors. Η μόδα μαγνητίζει τα τηλεοπτικά βλέμματα, οι γυναίκες ζουν το παραμύθι τους μέσα από το γυαλί και τα όνειρα των νεαρών κοριτσιών τροφοδοτούνται με φρούδες ελπίδες για μία διεθνή καριέρα που περνά από τα μονοπάτια του άγριου ξεμαλλιάσματος on camera.
Με μόττο το «Unwrap Your Style» και χιλιάδες νέους κωδικούς από τις χειμερινές συλλογές, το κατάστημα Sneaker Cage στο The Mall Athens αποτελεί κορυφαίο προορισμό για athleisure εμφανίσεις που δεν θυσιάζουν το στυλ για την άνεση.