Mykonos live TV: Το κανάλι που διαφημίζει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο

Mykonos live TV: Το κανάλι που διαφημίζει την Ελλάδα σε όλο τον κόσμο

Βρισκόμαστε στο τέλος του καλοκαιριού και τα περισσότερα βίντεο του καναλιού έχουν γίνει viral

20180607_165025
Ύστερα από 7 χρόνια λειτουργίας, το Mykonos Live TV αποτελεί ένα εξαιρετικά επιτυχημένο και με διεθνή αναγνώριση διαδικτυακό τηλεοπτικό κανάλι. Τα βίντεο του σταθμού με τους ξένους και Έλληνες celebrities που επισκέπτονται κάθε καλοκαίρι την κοσμοπολίτικη Μύκονο αγγίζουν τα 100.000.000 views -αριθμός ρεκόρ τηρουμένων των αναλογιών- και με τον δικό τους τρόπο διαφημίζουν την Ελλάδα και το νησί των Ανέμων σε όλο τον πλανήτη.



Τα αποκλειστικά του θέματα είναι ένα υλικό που οι τηλεοπτικοί σταθμοί δεν αφήνουν ανεκμετάλλευτο. Όλο το καλοκαίρι, όλα τα μεγάλα ελληνικά κανάλια προβάλλουν καθημερινά μέσω των εκπομπών τους πλάνα του Mykonos Live TV, ενώ την ίδια ώρα περισσότερα από 400 ιντερνετικά sites στην Ελλάδα και το εξωτερικό αναπαράγουν τα θέματά του.

Βρισκόμαστε στο τέλος του καλοκαιριού και τα περισσότερα βίντεο του καναλιού έχουν γίνει viral. Από την κάμερα έχουν παρελάσει μέχρι στιγμής διασημότητες όπως τα μοντέλα Emily Ratajkowski, Gigi Hadid, Kate Moss και Kelly Brook, το σχεδιαστικό δίδυμο DSquared, η ηθοποιός Lindsay Lohan, εν ενεργεία και βετεράνοι αστέρες του ποδοσφαίρου όπως οι Manuel Nueur, Robert Lewandowski, Andrea Barzagli και Francesco Totti, το θρυλικό σκαθάρι Paul Mc Cartney, η τραγουδίστρια Nicole Scherzinger, η χρυσή κληρονόμος Paris Hilton, ο επιχειρηματίας Tommaso Cavalli και πολλά αλλά μεγάλα ονόματα της διεθνούς και εγχώριας showbiz. Κι ακόμα έχουμε μισό καλοκαίρι μπροστά μας!

20180609_193100



Κλείσιμο
Ο οίκος Roberto Cavalli παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα την βότκα που κυκλοφόρησε με την υπογραφή του. Το Butterfly Tour 2018 by Roberto Cavalli Vodka έκανε στάση στην Μύκονο και συγκεκριμένα στο μαγευτικό beach resort «SantAnna» που για τρεις ημέρες υποδέχθηκε εκπροσώπους του χώρου της μόδας και της εστίασης με σκοπό να γνωρίσουν το πρώτο ποτό του διάσημου οίκου μέσα στο ειδυλλιακό τοπίο των Κυκλάδων. Το Mykonos Live TV ήταν το κανάλι που επιλέχθηκε για να καταγράψει με την κάμερά του κατ' αποκλειστικότητα ό,τι συνέβη στο τριήμερο event. Αυτό κάτι λέει...

20180619_140219


Η επιτυχία του Mykonos Live TV έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον πανίσχυρων διεθνών ΜΜΕ. Φέτος ο διευθυντής του καναλιού Πέτρος Νάζος, ο οποίος πριν μετακομίσει στην Μύκονο εγκατέλειψε υψηλή θέση σε μεγάλο brand με ηλεκτρονικά είδη στην Αθήνα, έχει παραχωρήσει συνέντευξη σε 2 κολοσσούς των γερμανικών μίντια, τους τηλεοπτικούς σταθμούς RTL και ZDF. Η συνέντευξη στο RTL έγινε για την εκπομπή της διάσημης Ολλανδέζας παρουσιάστριας Sylvia Meis, η οποία έχει μεγάλη απήχηση στην Γερμανία, ενώ εκείνη στο ZDF στο πλαίσιο αφιερώματος στα ελληνικά νησιά με τον Πέτρο Νάζο να επιλέγεται ως προσωπικότητα της Μυκόνου για την δουλειά του και την διαφήμιση που προσφέρει στο όμορφο κυκλαδονήσι.

Μεγάλο μερίδιο στην επιτυχία, εκτός από την αγάπη, την όρεξη και το μεράκι του διευθυντή του καναλιού για αυτό που κάνει, έχουν οι δροσερές, αεικίνητες, ετοιμόλογες και πάντα κεφάτες ρεπόρτερ του καναλιού, Ελίζαμπεθ Ελετσί και Ειρήνη Γαβριελάτου Ξενουδάκη. Η πρώτη, η μαύρη γαζέλα της δημοσιογραφίας όπως την αποκαλούν, καλύπτει με τον δικό της μοναδικό τρόπο τα πιο καυτά event της Μυκόνου και έχει δει τον εαυτό της να γίνεται πρωτοσέλιδο για δύο ολόκληρες εβδομάδες στο site της βρετανικής Daily Mail, ενώ η δεύτερη έχει γράψει ιστορία με τα live ρεπορτάζ της κάθε Μάιο στο Super Paradise από τα επικά φοιτητικά πάρτυ.


Και ενώ το Mykonos Live TV είναι πασίγνωστο στην ελληνική και διεθνή αγορά των ΜΜΕ, έχει προκύψει πρόβλημα με το φερώνυμο κανάλι του σταθμού στο YouTube. Τον περασμένο Μάιο το κανάλι εξέδωσε ανακοίνωση που ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής:''Αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει η πρόσφατη απόφαση της Youtube να απαγορεύσει όλα τα βίντεο στα οποία πρωταγωνιστούν γυναίκες και άνδρες με μαγιώ. Σύμφωνα με τους υπευθύνους, τέτοιου περιεχομένου πλάνα θεωρούνται σεξιστικά και ακατάλληλα, όπως ακατάλληλες θεωρούνται και οι εικόνες από παραλίες και beach parties με τον κόσμο να διασκεδάζει με το μαγιώ του. Πρόκειται για μια απόφαση που φαντάζει αστεία, αδικαιολόγητη και μας γυρίζει χρόνια πίσω. Δηλαδή τα κορίτσια πρέπει να φοράνε μπούρκα ή μήπως να απαγορεύουν πλάνα με την Αφροδίτη της Μήλου που αποτελεί το αιώνιο σύμβολο ομορφιάς;''. Αυτός ήταν ο λόγος που το κανάλι απόφάσει να μεταφέρει την συντριπτική πλειονότητα των βίντεο στο DailyMotion, όπου όλα τα θέματα προβάλλονται κανονικά και χωρίς προβλήματα, ενώ πλέον τα θέματα του Mykonos Live TV είναι διαθέσιμα και μέσω της πλατφόρμας Glomex.



Παρ' όλο που όλο το καλοκαίρι τρέχει και δεν φτάνει, καθώς δουλεύει 18 ώρες την ημέρα, ο Πέτρος Νάζος είναι γενικά ένας ήρεμος άνθρωπος που σπανίως εξοργίζεται. Τι μπορεί να τον εκνευρίσει; Η κλοπή πνευματικών δικαιωμάτων. "Πριν από λίγες ημέρες στο site της Daily Mail δημοσιεύτηκε βίντεο του καναλιού μας με την Αμερικανίδα τραγουδίστρια Nicole Scherzinger χωρίς την άδειά μας και χωρίς το λογότυπό μας. Επίσης, από το συγκεκριμένο βίντεο παγώνοντας τα πλάνα δημιούργησαν φωτογραφίες, οι οποίες αναδημοσιεύτηκαν, χωρίς πάλι να εμφανίζεται το λογότυπο του Mykonos Live TV, τόσο στο site της Daily Mail όσο και αυτό της The Sun. Θεωρώ αντιδεοντολογική και απαράδεκτη αυτή την κίνηση, ειδικά από δύο "μεγάλα" μέσα της Βρετανίας".

20180527_161346_HDR
7985_16-06-18
5086_07-07-18__1_
20180607_165025
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης