Με συγκίνηση και αναφορές σε ανθρώπους που τη σημάδεψαν επαγγελματικά, αποχαιρέτησε τους τηλεθεατές το πρωί της Παρασκευής 4 Ιουλίου η Σταματίνα Τσιμτσιλή, στην αυλαία της φετινής σεζόν του «Happy Day». Η παρουσιάστρια, αφού ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξή του, ανανέωσε το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά μέσα από τη συχνότητα του Alpha.
«Αυτή η μέρα έφτασε», είπε με εμφανή συγκίνηση και πρόσθεσε: «Ανάμεικτα τα συναισθήματα. Υπερισχύει η χαρά, η ευγνωμοσύνη, το συναίσθημα πληρότητας γιατί αυτή η επαγγελματική συνθήκη δεν είναι συνηθισμένη, δεν τη βρίσκεις συχνά. Για αυτό όλοι τη διατηρούμε σαν κόρη οφθαλμού. Υπάρχει μια μικρή στεναχώρια γιατί θα χάσουμε τη συνήθειά μας, το πρωινό μας καφεδάκι, αλλά από την άλλη λέμε "δεν πειράζει", γιατί πρέπει να μας λείψετε και να σας λείψουμε».
Δείτε το βίντεο
Η Σταματίνα Τσιμτσιλή δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει θερμά τον Alpha. «Είναι το κανάλι μας και η οικογένειά μας, γιατί μας δείχνει με κάθε τρόπο ότι είναι στο πλευρό μας και μας εμπιστεύεται την πρωινή ζώνη τα τελευταία 12 χρόνια», σημείωσε Ιδιαίτερη μνεία έκανε στους συνεργάτες της: «Εγώ προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω τη δική μου ομάδα που είναι πάντα με το χαμόγελο στα χείλη».
Στο κλείσιμο, η παρουσιάστρια στάθηκε με συγκίνηση και στον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος είπε το δικό του «αντίο» στον ΑΝΤ1. «Ο Γιώργος είναι μια τηλεοπτική οντότητα όπως λίγες στον χώρο μας. Θέλω να του ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να ακούσει την ψυχή του, να ξεκουραστεί, να χαρεί τους δικούς του ανθρώπους και να βρει τον τρόπο να υπάρχει στην τηλεόραση, όπως το θέλει εκείνος», είπε. «Γιώργο Παπαδάκη, σου αξίζει ό,τι κι αν κάνεις και η σημερινή έντονη συγκίνησή σου δείχνει ότι είσαι ένας άνθρωπος που αγάπησε και αγαπάει αυτό που έκανε», κατέληξε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.