Ο Γιώργος Θεοφάνουςθέλησε να δώσει τη δική του απάντηση στα σχόλια που έχει δεχτεί για την απόφασή του να «δώσει» το τραγούδι «Φεγγάρι μου» για τη διαφήμιση γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών.
Το τραγούδι που έγινε επιτυχία από τη Νατάσα Θεοδωρίδου ακούγεται πλέον, διασκευασμένο στη διαφήμιση από τον Τάσο Μπουγά, με πολλούς να εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για την απόφαση του δημιουργού, να το επιτρέψει αυτό.
Ανάμεσα σε όσους αντέδρασαν ήταν και η Νατάσα Θεοδωρίδου, η οποία δήλωσε πως «είναι πολύ στενοχωρημένη» για ό,τι έγινε.
Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Γιώργο Θεοφάνους, ο οποίος μέχρι στιγμής, δεν είχε απαντήσει στα όσα ακούγονταν για εκείνον.
Ωστόσο, και αυτή τη φορά, απέφυγε να κάνει περαιτέρω δηλώσεις. Συγκεκριμένα, είπε: «Παιδιά, δεν υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθείτε;» και συνέχισε τον δρόμο του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.