Ο Τζόνι Ντεπ θα σκηνοθετήσει τη βιογραφική ταινία «Μοντιλιάνι»
Ο ηθοποιός δήλωσε ότι είναι τιμή για αυτόν να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τη ζωή του Ιταλού ζωγράφου
Ο Τζόνι Ντεπ έκανε το σκηνοθετικό του ντεμπούτο πριν από 25 χρόνια όταν σκηνοθέτησε τον εαυτό του και τον Μάρλον Μπράντο στην ταινία «The Brave» του 1997, η οποία δεν τα πήγε και τόσο καλά, ενώ αν και συμμετείχε στο φεστιβάλ των Καννών δεν κατάφερε να μπει στις αμερικανικές κινηματογραφικές αίθουσες.
Τώρα ο Ντεπ επιστρέφει στην καρέκλα του σκηνοθέτη για την ταινία «Μοντιλιάνι», η οποία θα είναι ένα αφιέρωμα στη ζωή του διάσημου Ιταλού ζωγράφου Αμαντέο Μοντιλιάνι με συμπαραγωγούς τον Αλ Πατσίνο και τον Μπάρι Ναβίντι.
Johnny Depp to Direct First Movie in 25 Years; Al Pacino Co-Producing ‘Modigliani’ Biopic About Italian Artist (Exclusive) https://t.co/ezywwnhdSA
Βασισμένη στο έργο του Ντάνι Μακιντάιρ και προσαρμοσμένη για τον κινηματογράφο από τους Τζέρζι και Μάρι Κρομολόφσκι η ταινία θα αφηγηθεί την ιστορία του ζωγράφου και γλύπτη στο Παρίσι το 1916. Νιώθοντας ο ίδιος αποτυχημένος, η ταινία θα επικεντρωθεί σε ένα 48ώρο της ζωής του καλλιτέχνη, το οποίο θα του αλλάξει τη ζωή και θα τον καθιερώσει στο καλλιτεχνικό στερέωμα ως έναν από τους μεγαλύτερους ζωγράφους.
Σύμφωνα με το «The Hollywood Reporter» η παραγωγή της ταινίας εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει στην Ευρώπη την άνοιξη του 2023, ενώ ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστά τα ονόματα των ηθοποιών που θα παίξουν σ’ αυτήν.
Ο Τζόνι Ντεπ δήλωσε ότι είναι τιμή για αυτόν να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη τη ζωή του Μοντιλιάνι. «Ήταν μια ζωή με μεγάλες δυσκολίες, αλλά τελικά θριάμβευσε - μια παγκόσμια ανθρώπινη ιστορία με την οποία όλοι οι θεατές μπορούν να ταυτιστούν», πρόσθεσε.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.