Αν και θα περίμενε κανείς μόνο θετικά σχόλια να ακολουθήσουν την ανακοίνωση μίας ακόμα σεζόν του Sex and the City, φαίνεται πως το κοινό είχε άλλη άποψη.
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ ή Κάρι Μπράτσο -όπως την ξέρουν οι θαυμαστές της σειράς- αποκάλυψε στην Vogue πως στην πραγματικότητα, τα περισσότερα σχόλια που έχει δεχτεί είναι αρνητικά, αφορούν στην εμφάνισή της και τα περισσότερα μάλιστα, προέρχονται από γυναίκες.
Όπως εξήγησε η ηθοποιός, δεν περίμενε ποτέ ότι θα δεχόταν τόσα σχόλια για την εμφάνισή της ή το πώς γερνάει.
«Δέχομαι συνεχώς τόσα πολλά μισογυνιστικα σχόλια, που σίγουρα δεν θα λέγονταν ποτέ για έναν άνδρα. Όλοι ασχολούνται με τις γκρίζες τρίχες στα μαλλιά μου», αναφέρει η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, ενώ στην συνέχεια προχώρησε σε μία σύγκριση της ίδιας με τον Άντι Κόεν.
«Κάθομαι δίπλα στον Άντι Κόεν, του οποίου το κεφάλι είναι εντελώς γκρίζο και είναι εκπληκτικός. Γιατί για εκείνον όλο αυτό είναι εντάξει; Δεν ξέρω τι να πω για τους ανθρώπους πλέον», δήλωσε.
Αν και μέχρι στιγμής, αγνοούσε εντελώς τα σχόλια που άκουγε για την ηλικία της, αυτή την φορά η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ ξέσπασε, καθώς η «ψυχολογική βία» που της ασκείται είναι πιο έντονη από ποτέ.
Κλείσιμο
Sarah Jessica Parker Slams “Misogynist Chatter” Over ‘Sex and the City’ Cast’s Growing Older https://t.co/CQFFLVDm22
«Φαίνεται λες και οι άνθρωποι δεν θέλουν να νιώθουμε καλά με αυτό που είμαστε και σχεδόν το χαίρονται, όταν πληγωνόμαστε για αυτό που έχουμε γίνει. Συμβαίνει το ίδιο πράγμα, είτε αποφασίσεις να μεγαλώσεις φυσιολογικά και να μην δείχνεις τέλειος, είτε αποφασίσεις να κάνεις κάτι που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Ξέρω πολύ καλά πώς μοιάζω, δεν έχω επιλογή. Τι να κάνω δηλαδή για αυτό; Να σταματήσω να μεγαλώνω ή να εξαφανιστώ;», εξήγησε η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, ενοχλημένη από την κριτική.
Πάντως, η σεναριογράφος του sequel «And Just Like That», Σαμάνθα Ίρμπι δεν δείχνει να την ενδιαφέρουν τα αρνητικά σχόλια, ενώ δηλώνει περήφανη που η σειρά της δείχνει αυτή την πλευρά των γυναικών και δεν προσπαθεί να νεανικοποιήσει τις καταστάσεις ή τους χαρακτήρες.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.