Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Οι «Άγριες Μέλισσες» στην κορυφή της τηλεθέασης και της μυθοπλασίας
Οι «Άγριες Μέλισσες» στην κορυφή της τηλεθέασης και της μυθοπλασίας
Πρωτιά στη ζώνη προβολής τους στο δυναμικό κοινό 18-54
Οι «Άγριες Μέλισσες» πέταξαν στον τηλεοπτικό αέρα και συζητήθηκαν όσο καμία άλλη σειρά, φέτος. Αγαπήθηκαν, προκάλεσαν έντονα συναισθήματα, απέσπασαν διθυραμβικές κριτικές και έδωσαν, και πάλι, στην ελληνική Μυθοπλασία τη θέση που της αξίζει στην τηλεόραση.
Οι «Άγριες Μέλισσες» ήταν η No 1 σειρά της φετινής σεζόν και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο, διαγράφοντας μια εντυπωσιακή πορεία προς την κορυφή της τηλεθέασης, με ιδιαιτέρως υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, για το διάστημα 29.09.2019 έως και 16.07.2020, οι «Άγριες Μέλισσες» ήταν πρώτες στη ζώνη προβολής τους, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο σεζόν 31,2%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά περίπου 7 μονάδες.
Τη δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 παρακολουθούσαν σταθερά, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, περίπου 1.500.000 τηλεθεατές.
Η σειρά είχε μια ιδιαίτερη δυναμική στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό σημείωσε συνολικό μερίδιο 40,6%, ενώ και στους άνδρες τα ποσοστά της κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα και άγγιξαν μέχρι και το 26,8%.
Με καθηλωτικό σενάριο, κινηματογραφικής αισθητικής σκηνοθετική ματιά και εξαιρετικές ερμηνείες καταξιωμένων και νεότερων ηθοποιών, οι «Άγριες Μέλισσες» έγραψαν, φέτος, την πιο δυνατή ιστορία και… συνεχίζουν!
Οι «Άγριες Μέλισσες» ήταν η No 1 σειρά της φετινής σεζόν και κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον από το πρώτο έως το τελευταίο επεισόδιο, διαγράφοντας μια εντυπωσιακή πορεία προς την κορυφή της τηλεθέασης, με ιδιαιτέρως υψηλές επιδόσεις σε όλα τα κοινά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, για το διάστημα 29.09.2019 έως και 16.07.2020, οι «Άγριες Μέλισσες» ήταν πρώτες στη ζώνη προβολής τους, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο σεζόν 31,2%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά περίπου 7 μονάδες.
Τη δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1 παρακολουθούσαν σταθερά, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, περίπου 1.500.000 τηλεθεατές.
Η σειρά είχε μια ιδιαίτερη δυναμική στις γυναίκες, όπου σε επιμέρους κοινό σημείωσε συνολικό μερίδιο 40,6%, ενώ και στους άνδρες τα ποσοστά της κυμάνθηκαν σε υψηλά επίπεδα και άγγιξαν μέχρι και το 26,8%.
Με καθηλωτικό σενάριο, κινηματογραφικής αισθητικής σκηνοθετική ματιά και εξαιρετικές ερμηνείες καταξιωμένων και νεότερων ηθοποιών, οι «Άγριες Μέλισσες» έγραψαν, φέτος, την πιο δυνατή ιστορία και… συνεχίζουν!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα