Ο Νίκος Βέρτης έδωσε συνέντευξη και μίλησε για τους δημιουργούς των τραγουδιών που κάνουν συχνά επιτυχία και ο ίδιος ξεχωρίζει.
Σε σχετική ερώτηση, ο τραγουδιστής μιλώντας στο tralala.gr δήλωσε πως δεν πιστεύει στους συνθέτες με τα μεγάλα ονόματα και αποκάλυψε πως τις περισσότερες φορές που επιλέγει ένα τραγούδι για το δίσκο του, δε γνωρίζει ποιος το έχει γράψει.
«Όχι, δεν πιστεύω στις ετικέτες και στους συνθέτες με τα μεγάλα ονόματα!!! Τα περισσότερα τραγούδια που μου έχουν στείλει «μεσίτες» από μεγάλα ονόματα πολλές φορές ήρθαν απρόσωπα, χωρίς να ξέρω ποιανού είναι. Όταν τα άκουσα ειλικρινά δεν γνώριζα σε ποιόν ανήκουν, όπως για παράδειγμα του Κυριάκου Παπαδόπουλου, που έχει τύχει να μου στείλει τραγούδι και να μην γνωρίζω πως είναι δικό του και να το επιλέξω ανάμεσα σε πενήντα πιθανές επιλογές που είχα μπροστά μου εκείνη τη στιγμή. Αυτό βέβαια σημαίνει πως δεν είναι τυχαία μερικοί δημιουργοί μεγάλα ονόματα… θέλω όμως και οι δημιουργοί να μπαίνουν με την αξία τους στο δίσκο.»
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.