H Βίκυ Κάβουραεξέφρασε την έντονη της δυσαρέσκειά της μέσα από τα social mediaγια όσα γράφονται για εκείνη και διαβάζει τις τελευταίες μέρες. Η ηθοποιός μέσα από τα stories της εξομολογήθηκε στους διαδικτυακούς της φίλους τους φόβους της για συνεντεύξεις που δίνει όταν δεν εργάζεται κάποιο διάστημα στην τηλεόραση.
«Αυτές τις μέρες διαβάζω τόσες ανοησίες για μένα που πραγματικά δεν ξέρω πως να αντιδράσω! Συνήθως δεν ασχολούμαι. Δεν δηλώνω ποτέ κάτι για να προκαλέσω, αντιθέτως αντιπαθώ να δίνω συνεντεύξεις ειδικά σε περίοδο που δεν εργάζομαι στην τηλεόραση καθώς γνωρίζω ότι ακόμα και αν μιλάω μια ώρα για κάτι που έχει ουσία, αυτό που τελικά θα γίνει τίτλος είναι το αν τρώω σουβλάκια ή αν θέλω να παντρευτώ».
«Αστείο; Η… λυπηρό; P.s. Στο ότι έχει παραγίνει το κακό με το φλερτ μέσω social media και μου φαίνεται αφύσικο, διαφωνείς κάπου; Ας ξαναβγούμε έξω να φλερτάρουμε από κοντά. Λέω εγώ τώρα…», κατέληξε η ηθοποιός.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.