Οι δύο ηθοποιοί που πρωταγωνιστούν στη σειρά του Mega «Η Γη της Ελιάς» μίλησαν στο ΟΚ! και αφού αναφέρθηκαν στην εξέλιξη της πλοκής, εξήγησαν τι συμβαίνει τελικά, μεταξύ τους.
Αρχικά, η Αφροδίτη Λιάντου απάντησε για τη δεύτερη σεζόν της «Γης της ελιάς»: «Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζουμε ούτε εμείς τι θα γίνει στη νέα σεζόν. Κυκλοφόρησαν κάποια spoilers για τα τελευταία επεισόδια που προβλήθηκαν, οπότε ναι. Για να μη διαρρεύσει κάτι, πλέον δεν γνωρίζουμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα για τη Μυρτάλη και τον Αλέξη. Για να καταλάβεις, έχουμε τα σενάρια ανά 20 επεισόδια. Τα καινούρια δεν έχουν έρθει ακόμα στα χέρια μας».
Στη συνέχεια, οι δύο ηθοποιοί μίλησαν για το κομμάτι της αναγνωρισιμότητας και πώς το αντιμετωπίζουν. «Θυμάμαι ότι στις αρχές με παραξένευε, όταν με σταματούσαν και μου μιλούσαν στον δρόμο. Αυτό όμως, συνέβη και στο παρελθόν, όταν ξεκίνησαν να κυκλοφορούν τα τραγούδια μου. Σίγουρα όμως, δεν ήταν τόσο έντονο και συχνό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι ο κόσμος ταυτίστηκε πολύ με τη σειρά. Με σταματούσαν και καταλάβαινα πως πιστεύουν ότι είμαι η Μυρτάλη, με ρωτούσαν αν θα τα ξαναβρώ με τον Στέφανο. Τους απαντούσα "όχι" και μετά, κάναμε πλάκα», είπε χαρακτηριστικά η Αφροδίτη Λιάντου.
Με τη σειρά του, ο Αλέξανδρος Σκουρλέτης δήλωσε χιουμοριστικά: «Εγώ όποτε με σταματούν τους λέω "βαθιές ανάσες". Είναι ωραίο ο κόσμος να σου λέει καλά λόγια».
Τέλος, αναφέρθηκαν στα δημοσιεύματα που τους θέλουν ζευγάρι. «Εγώ δεν έχω δει κάτι», είπε ο Σκουρλέτης, με την Αφροδίτη Λιάντου να σχολιάζει: «Εσύ δεν έχεις δει κάτι, γιατί είσαι influencer. Η αλήθεια είναι ότι γελάσαμε πολύ, γιατί βγήκαν κάποια δημοσιεύματα που έλεγαν ότι θα μας παντρέψει η Άντζελα Γκερέκου. Τα περισσότερα από όσα γράφονται για εμάς, δεν ισχύουν. Κάνουμε χαβαλέ διαβάζοντάς τα».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.