Μετανάστες: Έτσι θα γίνει η κατανομή στην ενδοχώρα
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι «σε καμία περίπτωση δεν θα είναι πάνω από το 1% του πληθυσμού ανά τοπική περιφέρεια» - Θα δημιουργηθούν κλειστά προαναχωρησιακά κέντρα
Ως ζήτημα εθνικής σημασίας χαρακτήρισε το μεταναστευτικό στη σημερινή ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας. Ο κ. Πέτσας είπε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι να μεταφερθούν άλλα 4.000 άτομα με προσφυγικό προφίλ μέχρι τα τέλη του Νοεμβρίου και ότι προωθείται η κατασκευή κλειστών προαναχωρησιακών κέντρων ώστε να ξέρουν όσοι έρχονται στη χώρα μας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή από την επιστροφή τους. Όσον αφορά τις μετακινήσεις μεταναστών στην ηπειρωτική Ελλάδα υπογράμμισε ότι «σε καμία περίπτωση δεν θα είναι πάνω από το 1% του πληθυσμού ανά τοπική περιφέρεια».
Σύμφωνα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, μέχρι τις 20 Νοεμβρίου θα μεταφερθούν αρκετές χιλιάδες μετανάστες στην ενδοχώρα, θα υπάρξει όμως μέριμνα ώστε να πάνε σε περιοχές που είχαν δεχθεί μικρότερο βάρος το προηγούμενο διάστημα. Επίσης τόνισε ότι οι συγκεκριμένες περιοχές θα ενισχυθούν με υποδομές. Όπως εξήγησε, «πρέπει να στηρίξουμε τα νησιά. Όλοι οι Έλληνες θα το πράξουν γιατί αντιλαμβάνονται την έννοια της αλληλεγγύης». Ο στόχος πάντως είναι για 10.000 επιστροφές μέχρι το τέλος του 2020.
Αναφερόμενος στις αντιδράσεις των τοπικών κοινωνιών τόνισε ότι είναι «σε ένα βαθμό δικαιολογημένες» υπογραμμίζοντας ωστόσο: «Οι Έλληνες γνωρίζουν τι θα πει προσφυγιά και ξεριζωμός και αγκαλιάζουν τους πρόσφυγες».
Αποκάλυψε επίσης ότι «παρά τις σπατάλες που ερευνά η OLAF, είχε αξιοποιηθεί μόνο το 22% των πόρων που είχαν διατεθεί από την ΕΕ».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.