Διαδικαστικές λεπτομέρειες μένουν μόνο, για να φύγει για τη Βοστώνη των ΗΠΑ ο μικρός Παναγιώτης – Ραφαήλ προκειμένου να υποβληθεί σε γονιδιακή θεραπεία.
Ο πατέρας του, Γιώργος Γλωσσιώτης, μετά τη συνάντησή του με τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια εξήγησε πως τα διαδικαστικά για τη μετάβαση του παιδιού στη Βοστόνη ολοκληρώθηκαν.
«Μόλις ενημερώθηκα από τον υπουργό ότι τελείωσαν τα διαδικαστικά για τη μετάβαση του παιδιού στη Βοστόνη. Όλα πήγαν καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τον ελληνικό λαό και τον κυπριακό λαό που το πρόβλημα του παιδιού μου έγινε και δικό τους πρόβλημα» είπε χαρακτηριστικά.
Με μια λιτή ανακοίνωση το βράδυ της Δευτέρας, η οικογένεια του μικρού Παναγιώτη Ραφαήλ γνωστοποίησε πως ο σκοπός επετεύχθη και ο μικρός Παναγιώτης Ραφαήλ θα ταξιδέψει στη Βοστώνη με σκοπό να λάβει τη θεραπεία που χρειάζεται.
«Τα καταφέραμε!!! Όλοι μαζί!! Σας ευχαριστούμε για όλα!! Θα αναρτήσουμε βίντεο το συντομότερο δυνατό!!!!» έγραφε η ανάρτηση.
Συγκεντρώθηκε το απαιτούμενο ποσό
Με μηνύματά της σήμερα στο Facebook, η οικογένεια του μικρού Παναγιώτη Ραφαήλ ζητά από τον κόσμο να σταματήσει να καταθέτει χρήματα και εκφράζει την ευγνωμοσύνη της προς όλους όσοι τη βοήθησαν.
Κλείσιμο
«Καλημέρα! Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν θα χρειαστούμε αλλά χρήματα, οπότε οι κουμπαράδες, μετά την κατάθεση των χρημάτων, μπορούν να αποσυρθούν και να περιμένουν την επόμενη αποστολή τους για άλλο ιερό σκοπό!! Να είστε όλοι καλά, παρακαλώ μην καταθέτετε αλλά χρήματα για τον μικρό μας!! Είμαστε αφάνταστα ευγνώμονες!!!» αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Σε ένα δεύτερο μήνυμα σημειώνει: «Σας ευχαριστούμε όλους!! Ας γίνει ένα μάθημα αυτό, ενωμένοι μπορούμε τα πάντα! Να είστε όλοι καλά και να συνεχίσουμε να βοηθάμε!».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.