Σοκαριστικό τροχαίο στη Λαμία: Δύο νεκροί, «σμπαράλια» αυτοκίνητο και μηχανή

Σοκαριστικό τροχαίο στη Λαμία: Δύο νεκροί, «σμπαράλια» αυτοκίνητο και μηχανή

Η μηχανή 27χρονου στρατιωτικού εμβόλισε το άλλο όχημα - Οι δύο οδηγοί μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, αλλά είχαν ήδη καταλήξει...

Τραγωδία με δύο νεκρούς σημειώθηκε αργά το βράδυ της Παρασκευής στη Λαμία, όταν μηχανή στην οποία επέβαινε ένας 27χρονος στρατιωτικός, συγκρούστηκε με σφοδρότητα με αυτοκίνητο.

Το θανατηφόρο τροχαίο συνέβη λίγο πριν τις 9 το βράδυ, κοντά στο κόμβο της Ξηριώτισσας στο ύψος του «Ριζάκου».



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο δικυκλιστής κατευθυνόταν από τη Λαμία προς Δομοκό και εμβόλισε αυτοκίνητο που επιχείρησε αναστροφή ή βγήκε κάθετα στο δρόμο από το πάρκινγκ που βρίσκεται απέναντι από την εταιρεία «Ριζάκος» στο 1ο χλμ Λαμίας Δομοκού, λίγο μετά τον κόμβο της Ξηριώτισσας. Και οι δύο σκοτώθηκαν επί τόπου.



Στο σημείο έσπευσαν ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική και Τροχαία, χωρίς ωστόσο να μπορέσει κάνεις να βοηθήσει τους δυο οδηγούς που διακομίστηκαν νεκροί στο νοσοκομείο Λαμίας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο οδηγός της μηχανής είναι 27χρονος στρατιωτικός από Λαμία και μόλις είχε αγοράσει τη μηχανή. Ο οδηγός του αυτοκινήτου διατηρούσε συνεργείο αυτοκινήτων.





Δηλώσεις του επικεφαλής της πυροσβεστικής δύναμης που έσπευσε στο σημείο...


Πηγή: www.lamiareport.gr

ΣΧΟΛΙΑ (160)

Αποστολος

35 χρονια πριν με μηχανη μεγαλου κυβισμου (900) πηγαινοντας με 120 χλμ /h σε περιφεριακο της θεσνικης πατησα ενα ΧΑΛΙΚΙ με τον μπροστινο τροχο το αποτελεσμα ηταν εγω στο νοσοκομειο με μεγαλη τυχη γιατι επεσα μεσα σε ρυακι με αρκετο νερο 2 μηνες αφασια και φυσικα την καταστροφη της μηχανης γιαυτο να μην βλεπω βλακειες γραμμενες . Η μηχανη ειναι για να κανουμε τις αναγκες μας πιο ευκολα μιας και η κυκλοφορια και το παρκαρισμα πλεον ειναι τρομερα δυσκολο πραγμα και οχι για να τρεχουμε με 200 .οσο για το αλλο αυτοκινητο που εκανε αναστροφη η βγηκε απο το παρκιγκ παρανομα φταει 100% αλλα σιγουρα δεν υπολογισε την μεγαλη ταχυτητα της μηχανης.Πλεον ειναι αργα για λογια ας ευχηθουμε ολοι μας ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ και στους 2 αυτους ανθρωπους που εφυγαν απο κοντα μας για παντα.Γνωριζοντας τον οδηγο της μηχανης ( Γιωργο) ευχωμαι στους οικειους του κουραγιο αν και ειναι δυσκολο και βα τον θυμουνται με αγαπη.

RIGHT MATH

Βαρος μοτο με αναβατη 300 κιλα, ταχυτητα 200χιλιομετρα την ωρα, FORCE προσκρουσης = 927.6 kN το οποιο ισοδυναμει με 47.32 φορες την δυναμη της βαρυτητας G. or πτωση απο 11000 μετρα χωρις αντισταση αερα (βλεπε- https://www.engineeringtoolbox.com/impact-force-d_1780.html). Οι απλοι υπολογισμοι του τυπου Km x W ειναι του καφενειου...και δεν δειχνουν παραστατικα την δυναμη μιας τετοιας επαφης moto vs auto.... Υ.Γ. ενα απο τα λιγα σοβαρα σχολια που ειδα ηταν του...... (ειμαι16/12/201717:48)

Υσυχαστε

Αδερφοί μου μην κονταροκτυπιεστε στα σχόλια ήταν θέλημα Θεού.

asta...

ο μηχανόβιος ετρεχε σίγουρα μέ 200 χλμ + στίς 9 τό βράδυ ...αν πεταγόταν μιά γάτα - ενα σκυλί - ενα αλογο κλπ η υπήρχε μιά λακούβα στην ασφαλτο πώς θά αντιδρούσε ? μάλλον θά ειχε τήν ιδια κατάληξη ...η ακόμη καί χειρότερη ...νά μείνει ανάπηρος σέ ολη του τήν ζωή μέχρι νά πεθάνει σέ ενα κρεβάτι ,φταίει ο οδηγός τής BMW σίγουρα λόγω τής αναστροφής πού εκανε αλλά αν ο αλλος πήγαινε μέ normal ταχύτητα θά ζούσε σήμερα...εχω καί αυτοκίνητο καί μοτο 500cc ,οταν ειμαι μέ την μοτό απλά φοβάμαι καί πάω λίγο πιό γρήγορα από την κότα .....

@

Έλα τώρα ρε ψευτάκο που έχεις μηχανή 500αρα και πας περίπου σαν κότα.

ΠΟΛΙΟΡΚΗΤΙΚΟΣ ΚΡΙΟΣ

Μια μηχανή 220 ΚΙΛΩΝ+κιλα οδηγου ετσι λαι πεσει με 80-100χλμ πανω στη πορτα αυτοκινητου το αποτελεσμα ειναι αυτο που βλεπετε στις φωτο! Επισης οι συναδεκφοι πυροσβεστες ΕΚΟΨΑΝ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για να βγαλουν τον οδηγο, η αρχική ζημιά δεν ειναι αυτή που φαινεται στις φωτο....Και στη τελικη αυτος που φταιει 100% ειναι ο οδηγός του ι.χ.

George

Καμία ευθύνη δηλαδή για τον οδηγό της μοτοσικλέτας που παραβίασε επίσης τον ΚΟΚ πηγαίνοντας με πολύ πάνω από το όριο ταχύτητας. Μωρέ μπράβο. Γιατί αν έπεσε έστω και με 80-100 πάνω στο ΙΧ αυτό σημαίνει ότι προφανώς πήγαινε με αρκετά παραπάνω από το όριο. Κι αν ο ΙΧής είχε μείνει για δευτερόλεπτα έτσι στο δρόμο μετά από προσπάθεια αποφυγής κάποιου ζώου με ταυτόχρονο φρενάρισμα και έχασε τα ίσια του, το ίδιο θα έλεγες ή θα είχες άλλη άποψη? Ή δεν θα είχε συμβεί το μοιραίο επειδή θα ήταν διαφορετικός ο λόγος που βρέθηκε εκεί? Τελικά μας αξίζουν αυτά που περνάμε σαν χώρα.

@

Αν εμφανιστεί βράδυ μπροστά σου ζώο δεν προλαβαίνεις να το δεις και το κτυπάς οπότε κάπου εκεί θα βρίσκονταν και το ψόφιο ζώο,συνεπώς η υπόθεσή σου δεν στέκει. Επίσης βράδυ σε επαρχιακό δρόμο με μοτοσυκλέτα δεν μπορείς να τρέξεις πολύ. Ούτε και η δεύτερη υπόθεσή σου στέκει. Άντε να έτρεχε με 70-80 (είναι βέβαια πάνω από το επιτρεπτό όριο) αλλά χωρίς να μπει στο δρόμο του το ιχ τίποτε δε θα γίνονταν. Τώρα αν θες να παρουσιάσεις κάθε απίθανο συνδυασμό αιτιών για το δυστύχημα μπορείς να βρεις πολλές. Το θέμα είναι πιο είναι το πιο πιθανό σενάριο, από εκεί ξεκινάμε.

George

Δηλαδή κατά την άποψή σου πρέπει να αθωώνεται ένας εγκληματίας που έκανε ένα έγκλημα επειδή αυτό απλώς ανήκε σε ένα λιγότερο πιθανό σενάριο και το αποκλείσαμε αυθαίρετα. Ή να καταδικάζεται αντίστοιχα ένας αθώος για το ίδιο λόγο? Επίσης οι δικοί σου "αποκλεισμοί" είναι πιο αυθαίρετοι. Ποιος λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να αποφύγεις τη σύγκρουση με ένα ζώο και ποιος λέει ότι νύχτα σε επαρχιακό δρόμο είναι αδύνατο να αναπτύξεις ταχύτητα? Όση θέλεις αναπτύσσεις αν δεν ξέρεις τι σου γίνεται. Τέλος, δε νομίζω ότι υπάρχει έρευνα που αποκλείει το οποιοδήποτε σενάριο όσο απίθανο κι αν είναι.

γιώργος

Όλοι οι μηχανόβιο,που πες εδώ,πάνε με 200 χλμ την ώρα??Είσαι λάθος,και λες και μπαρούφες!!!Ίσα-ίσα ,οι δικυκλιστές προσέχουν όπως ο διάβολος το λιβάνι τους υπόλοιπους.....!!!

90%

90% ευθύνη τού μοτοσικλετιστή πρέπει να πήγαινε με 200+

Γιάννης

Κανένα ή σχεδόν κανένα μεγάλο θανατηφόρο δυστύχημα δεν συμβαίνει από ένα μόνον λάθος. Χρειάζονται δύο ή και περισσότερα λάθη. Ο νόμος αυτός ισχύει σε όλα σχεδόν τα δυστυχήματα.(αυτοκινητιστικά-αεροπορικά-ναυσιπλοας -εργατικά κλπ). Ως οδηγός αυτοκινήτου έχω συλλάβει αρκετές φορές τον εαυτό μου να μην έχω αντιληφθεί έγκαιρα κάποιο δίκυκλο που κινήται στον ίδιο με τον δικό μου δρόμο. Ως αναβάτης μηχανής μεγάλου κυβισμού έχω συλλάβει αρκετές φορές τον εαυτό μου να κινούμαι χωρίς υπομονή προσπερνόντας τους πάντες και τα πάντα σε δρόμους επαρχιακούς μιάς και μόνης λωρίδας κυκλοφορίας. Δεν ξέρω για τα δικά σας συμπεράσματα αλλά το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι εμείς οι οδηγοί πάσης φύσεως οχημάτων δεν πρέπει να προκαλούμε την μοίρα μας. Εαν η μοίρα μας γράφει έως εδώ τότε στο χέρι μας είναι να την διαψεύσουμε και να πάμε λιγο παρακάτω. Στο δεξί μας χέρι καθώς και στο δεξί μας πόδι δεν υπάρχει μονο το γκάζι αλλά υπάρχει και το φρένο.

...

Γιατί αρκετές φορές; Γιατί δε διορθώνεσαι; Ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι πως είσαι μέρος του προβλήματος.

ειμαι

οδηγος ιχ και μηχανης αρκετα χρονια.Εχεις ή δεν εχεις δικιο ή προτεραιοτητα οταν οδηγεις δυο ροδες δεν εχει καμια μα καμια σημασια οταν,χτυπα ξυλο,εμπλακεις σε ατυχημα το τελευταιο που θα σε ενδιαφερει ειναι αυτο....το "μα εφταιγε ο αλλος"....Η αξια της ζωης ή ενα μη αναστρεψιμο τραυμα που μπορει να σε αφησει τετραπληγικο δεν κοστολογειται,ουτε λυνεται σε μια αιθουσα δικαστηριου.Οταν καβαλας,πρεπει να συνειδητοποιεις καθε φορα οτι εισαι εκτεθειμενος στα στοιχεια της φυσης,στα λαθη αλλων οδηγων,σε τυχον απροσεξιες σου,σε φυσικα εμποδια στο δρομο σου και χιλιους-δυο ακομη παραγοντες που ΔΕΝ δυναται ΕΣΥ να ελενξεις πληρως ακομη και αν λεγεσαι Βαλεντινο Ροσσι φιλε δικυκλιστη που με διαβαζεις.Για αυτο χρειαζεται σεβασμο στα ορια ταχυτητων ακομη και αν σου φαινονται εντελως κουφα(που ναι μερικες φορες ειναι)διοτι ο φιλος δυστυχως που ετρεχε με 200 χλμ/ωρα,με τετοια ταχυτητα δεν "εδωσε" την δυνατοτητα στον οδηγο του ιχ να τον αντιληφθει απο καθρεφτες για πχ.(που πολυ κακως εκανε την αναστροφη χωρις να ειναι απολυτα βεβαιος).Για να ειμαστε απολυτα ειλικρινεις,ποσες φορες ο δικυκλιστης κινουμενος με υπερβολικη ταχυτητα εχει "γεμισει" εντος ολιγων δευτερολεπτων τους καθρεφτες του οδηγου ιχ φερνοντας τον σε αμηχανια επανω σε εναν ελιγμο ή προσπεραση που επιχειρει εκεινη τη στιγμη?Καλως ή κακως φιλοι μου οδηγοι,τα ορια εχουν θεσμοθετηθει για να συμπεριλαβει ο νομοθετης ολα τα πιθανα ενδεχομενα και κατηγοριες οδηγων,οπως νεοι οδηγοι,ηλικιωμενοι,ατομα με αργα αντανακλαστικα,αμεα,κτλ, που κινουνται στον ιδιο δρομο με εμας και πρεπει να υπαρχει αμοιβαιος σεβασμος και κυριως να δινεις περιθωρια αντιδρασης στον αλλον και να μην τον φερνεις σε δυσκολη θεση.Για αυτο ειναι σοφο το ρητο"παω αργα γιατι βιαζομαι".Το παλικαρι δεν γυρισε εχθες σπιτι του,δυστυχως.Το αν ειχε δικιο?Ναι ειχε δικιο και προτεραιοτητα κινουμενος αλλα και ποια η ουσια στο κατω κατω?Ο ανθρωπος εφυγε απο τη ζωη ενω αν δεν ετρεχε ισως προλαβαινε να σωθει ή να παθει μικρη ζημια.Ας ζουσε και επειτα να δικεδικουσε νομικα τα οποια δικια του.

@17:48

Ρε σε τι κράτος ζούμε, όλα τα φρούτα εδώ μαζεύτηκαν. Μάστορα μας ζάλισες με το "φίλοι μου" και "φίλοι μου". Μας το παίζεις πατρικές συμβουλές και νουθεσίες. Μας γράφεις "που πολυ κακως εκανε την αναστροφη χωρις να ειναι απολυτα βέβαιος". Ξεχνάς όμως να γράψεις, εσύ που παριστάνεις ότι είσαι σωστός, ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΔΙΠΛΗ ΓΡΑΜΜΗ. Αλλά η δική σου φιλοσοφία είναι "έλα μωρέ, ποιος μας βλέπει τώρα εδώ στην ερημιά;"

Εσύ;

Γιατι τον κατηγορείς τον άνθρωπο; Σου έθιξε την R1 σου;

@18:44

Αυτό κατάλαβες αο το σχόλιο του φίλου; Να το κοιτάξεις άμεσα...

@19:49

Ναι, κατάλαβα ότι ο νεοέλληνας δεν θέλει να καταλάβει ότι υπάρχει ένα ρημάδι βιβλίο που λέγεται ΚΟΚ και το οποίο ορίζει ότι τη διπλή διαχωριστική γραμμή δεν την παραβιάζουμε ποτέ -ΚΟΚ: "Επί πλέον η διπλή (ή μονή) συνεχής γραμμή απαγορεύει την με οποιονδήποτε τρόπο υπέρβασή της για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα. Όπου υπάρχει, δηλαδή, απαγορεύεται απολύτως και η αριστερή στροφή (π.χ. για κίνηση προς πρατήρια βενζίνης στο αντίθετο ρεύμα της οδού)- Σε άλλο σοβαρό κράτος δεν θα υπήρχαν καν σχόλια για αυτό το δυστύχημα. Αν ο οδηγός του αυτοκινήτου το τηρούσε τίποτε δε θα γίνονταν. Τόσο απλά. Τώρα, με ευχές και δακρύβρεχτα σχόλια δεν αλλάζει τίποτε.

Αχρηστοι με άδειες οδήγησης

Για ακόμη μια φορά το θύμα είναι δικυκλιστης με τον ασυνειδητο οδηγό του αυτοκινήτου να νομίζει ότι ο δρόμος του ανήκει. Κρίμα.

niccoSd

Κολλημενε τυπε με 250 δεν ετρεχε το bmw

Αλεξ

Γράφει κάπου στο σχόλιο του ότι έτρεχε;το ότι έκανε αναστροφή ενώ δεν επιτρέπεται δεν σου κάνει;

@@@@@

εννοεί οτι η μηχανή πήγαινε με 250!!!!!

Δικηγόρος Τροχαίων

Χωρίς χωροχρονικά δεδομένα ανάλυση και ανακατασκευή ατυχήματος (accident reconstruction) δεν γίνεται. Όπως δεν γίνεται και χωρίς εκτίμηση της ταχύτητας πρόσκρουσης της μοτοσυκλέτας επί του ΙΧΕ αυτοκινήτου, η οποία είναι δυνατή μόνο με την χρήση επιστημονικών μεθόδων, ειδικού λογισμικού (π.χ. PC Crash) και πληροφοριών από ειδικές βάσεις δεδομένων. Πάντως: Όση και να ταν η ταχύτητα της μοτοσυκλέτας (υπόψη ότι είναι διαφορετικό αν αυτήν βρίσκονταν σε φάση επιτάχυνσης ή αν βρίσκονταν σε σταθερή ταχύτητα) βασική αιτία του ατυχήματος ήταν η κυκλοφοριακή εμπλοκή, που προκλήθηκε από την ενέργεια του οδηγού του ΙΧΕ να επιχειρήσει απαγορευόμενη αναστροφή επί του οδοστρώματος. Αν αναλυθεί και ανακατασκευαστεί το ατύχημα από ανθρώπους, που έχουν τις σχετικές γνώσεις θα μπορεί κανείς να καταλήξει στην υπαιτιότητα με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτό που πρέπει όμως να μην ξεχνάμε είναι ότι η πρόσκρουση μοτοσυκλέτας στο ύψος της πόρτας και της μεσαίας κολώνας ΙΧΕ αυτοκινήτου είναι άκρως επικίνδυνη και καταδικαστική για την ζωή του οδηγού της, διότι το σώμα του (στήθος και κεφαλή) στην συνέχεια προσκρούει στο φρύδι του ουρανού, που είναι και ενισχυμένο. Γενικά: όσο παίρνουμε τις άδειες οδήγησης με το ισχύον σύστημα δεν πρόκειται να γίνουμε οδηγοί. Η οδήγηση είναι πια επιστήμη και δεν είναι δυνατόν να διδάσκεται με αυτόν τον πρωτόγονο τρόπο, ούτε οι εξετάσεις να είναι κυριολεκτικά της πλάκας. (Διαβάζω ότι ο πατέρας του παλληκαριού που έχασε την ζωή του ήταν μεταξύ των θυμάτων του φοβερού εκείνου ατυχήματος των Καμένων Βούρλων και με λύπη μου διαπιστώνω πως από τότε (είχα κάνει πραγματογνωμοσύνη για τις συνθήκες και τα αίτια) τίποτε άλλαξε σε ότι αφορά στην οδική ασφάλεια. Κρίμα....)

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

obrela

Τοπικές βροχές και σποραδικές καταιγίδες τα κύρια χαρακτηριστικά - Από πότε εξασθενούν τα φαινόμενα - Οι άνεμοι στο Κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο θα πνέουν από μεταβαλλόμενες διευθύνσεις έως 3 και τοπικά έως 4 μποφόρ, ενώ στο Νότιο Αιγαίο θα πνέουν από δυτικές διευθύνσεις 2 έως 4 και τοπικά έως 5 μποφόρ