Ο χιονιάς συνεχίζεται: Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί στην Αττική
Απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων
UPD:
Διακόπηκε λόγω χιονόπτωσης
η κυκλοφορία των οχημάτων σε τμήματα των λεωφόρων Πάρνηθας και Φυλής, καθώς και στην περιφερειακή οδό Πεντέλης - Νέας Μάκρης, όπως ανακοίνωσε, πριν από λίγα λεπτά, η Τροχαία.
Συγκεκριμένα:
-Στη λεωφόρο Πάρνηθας διακόπηκε η κυκλοφορία από το ύψος του τελεφερίκ στο ρεύμα προς καζίνο.
-Στην περιφερειακή οδό Πεντέλης - Νέας Μάκρης, από το ύψος του Στρατιωτικού Νοσοκομείου 414 έως το ύψος της λεωφόρου Διονύσου.
Κλείσιμο
-Στη λεωφόρο Φυλής, από το ύψος της Μονής Κλειστών στο ρεύμα προς Δερβενοχώρια.
Διακόπηκε επίσης λόγω χιονόπτωσης η κυκλοφορία των οχημάτων στην επαρχιακή οδό Αλεποχωρίου, από το 10ο χλμ έως την παραλιακή, σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση της Τροχαίας, ενώ επιτρέπεται πλέον η κυκλοφορία φορτηγών οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό Ελευσίνας - Θήβας.Η κίνηση των οχημάτων γίνεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων.
Επίσης, η κίνηση των οχημάτων από το ύψος της Κάντζας στο ρεύμα προς τη Θήβα, γίνεται μόνο με τη χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων. Παράλληλα, στη λεωφόρο Πάρνηθας, η διακοπή της κυκλοφορίας γίνεται πλέον από το ύψος του εστιατορίου «Ζυγός».
Επίσης, μόνο με αντιολισθητικές αλυσίδες μπορούν να κινηθούν τα οχήματα στον Υμηττό, από τη θέση Καλοπούλα, καθώς και στην επαρχιακή οδό Αγίου Μερκουρίου -Βαρυμπόμπης, από το ύψος της ταβέρνας «Λεωνίδας».
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.