Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Τρίκαλα: Ξεκίνησαν τα έργα στους δρόμους για την υποδοχή των λεωφορείων χωρίς οδηγό!
Τρίκαλα: Ξεκίνησαν τα έργα στους δρόμους για την υποδοχή των λεωφορείων χωρίς οδηγό!
Η πόλη των Τρικάλων είναι η πρώτη, από τις πέντε ευρωπαϊκές περιοχές, στις οποίες θα δοκιμαστούν πιλοτικά (για έξι μήνες) τα αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό
Τέθηκε σε λειτουργία από σήμερα το πολυαναμενόμενο σχέδιο των λεωφορείων χωρίς οδηγό, που είχε ανακοινωθεί νωρίτερα, φέτος, από τον δήμαρχο Τρικκαίων, Δημήτρη Παπαστεργίου.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής, άρχισε να «ξηλώνεται» το τμήμα του δρόμου από όπου θα διέρχονται τα λεωφορεία, ώστε να ασφαλτοστρωθεί εκ νέου, προκειμένου η κίνηση να γίνεται χωρίς κραδασμούς και να καταγράφονται αναλυτικά όλες οι κινήσεις των λεωφορείων.
Όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, το εγχείρημα αυτό μπορεί να εξυπηρετήσει ιστορικά κέντρα πόλεων και να τα αποσυμφορήσει εφόσον συνδυαστεί με υπάρχουσες δομές μεταφορών, υπό το πρίσμα -πάντα- της οδικής ασφάλειας.
Η πόλη των Τρικάλων είναι η πρώτη από τις πέντε ευρωπαϊκές περιοχές στις οποίες θα δοκιμαστούν πιλοτικά (για έξι μήνες) τα αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό, τα οποία θα λειτουργούν με αισθητήρες στο πλαίσιο του προγράμματος CityMobil2.
Τα οχήματα αναμένεται να έχουν χωρητικότητα 4, 12 ή 15 επιβατών.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοτικής Αρχής, άρχισε να «ξηλώνεται» το τμήμα του δρόμου από όπου θα διέρχονται τα λεωφορεία, ώστε να ασφαλτοστρωθεί εκ νέου, προκειμένου η κίνηση να γίνεται χωρίς κραδασμούς και να καταγράφονται αναλυτικά όλες οι κινήσεις των λεωφορείων.
Όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν ο υφυπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, το εγχείρημα αυτό μπορεί να εξυπηρετήσει ιστορικά κέντρα πόλεων και να τα αποσυμφορήσει εφόσον συνδυαστεί με υπάρχουσες δομές μεταφορών, υπό το πρίσμα -πάντα- της οδικής ασφάλειας.
Η πόλη των Τρικάλων είναι η πρώτη από τις πέντε ευρωπαϊκές περιοχές στις οποίες θα δοκιμαστούν πιλοτικά (για έξι μήνες) τα αυτοματοποιημένα λεωφορεία χωρίς οδηγό, τα οποία θα λειτουργούν με αισθητήρες στο πλαίσιο του προγράμματος CityMobil2.
Τα οχήματα αναμένεται να έχουν χωρητικότητα 4, 12 ή 15 επιβατών.
Η διαδρομή του λεωφορείου, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της αναπτυξιακής δημοτικής εταιρίας, e-trikala, Οδυσσέας Ράπτης, θα ξεκινάει από την οδό Βουλής, θα συνεχίζει την Καραϊσκάκη, θα φθάνει στην οδό Πλουτάρχου, ενώ στην επιστροφή θα στρίβει για τη λεωφόρο Ερμού, περνώντας μπροστά από την κεντρική πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου και ύστερα από μία ακόμη παράκαμψη θα επιστρέφει στην αφετηρία.
Οι χώρες που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του έργου CityMobil2 είναι: Ελλάδα (Τρίκαλα), Ιταλία (Μιλάνο), Ισπανία (Λεόν), Γαλλία (Λα Ροσέλ) και Φινλανδία (Βαντάα).
Στην τελική ευθεία εισέρχεται το εγχείρημα της κίνησης του πρώτου λεωφορείου χωρίς οδηγό σε αστικό ιστό στην πόλη των Τρικάλων, καθώς σε λίγες μέρες, όπως ανακοίνωσε σήμερα η δημοτική αρχή, αναμένεται να έρθουν στα Τρίκαλα οι τεχνικοί και το λεωφορείο, που θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες για την υλοποίηση του παγκόσμιας μοναδικότητας εγχειρήματος.
Το συγκεκριμένο πρότζεκτ του Δήμου Τρικκαίων και του e-trikala, εκτός από την τεχνική υποστήριξή του, απαιτεί , σύμφωνα με το Δήμο Τρικκαίων και τη γνώση και συνεργασία των πολιτών, προσθέτοντας ότι το μέγεθός του ξεπερνά και τροποποιεί τις κλασικές συνήθειες των κατοίκων και επισκεπτών της πόλης.
Κι αυτό διότι, όπως διευκρινίζεται, σταδιακά και για έξι μήνες θα αλλάξει πλήρως, όχι μόνο ο τρόπος κίνησης και κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον αστικό ιστό και τη συμπεριφορά μας ως πολίτες που αλληλεπιδρούν με τους συμπολίτες μας.
Σε πρώτη φάση, και πριν ξεκινήσουν τα έργα για τη διαμόρφωση του χώρου κίνησης των λεωφορείων χωρίς οδηγό, απαιτείται η ενημέρωση όλων των πολιτών. Η κίνηση των οχημάτων θα γίνει σε μια περίπου κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης, μήκους σχεδόν 3 χλμ. Η κυκλοφορία των λεωφορείων θα γίνεται ως εξής: από την αφετηρία τους δίπλα από το τζαμί (οδός Δ. Τερτίπη) θα εισέρχονται στην οδό Καρδίτσης και στη συνέχεια στην οδό Καποδιστρίου, την οποία θα ακολουθούν και ως οδό Κοραή, διασχίζοντας τη γέφυρα Γούρνας.
Στη συνέχεια θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας και αμέσως αριστερά στο στενάκι της οδού Νέλσωνος. Δεξιά ξανά, θα εισέρχονται στην οδό στρατηγού Σαράφη, την οποία θα ακολουθούν μέχρι την πλατεία Εθνικής Αντίστασης.
Εκεί θα ξαναστρίβουν δεξιά, επί της οδού Διονυσίου Φιλοσόφου και στη συνέχεια επί της οδού Απ. Ιακωβάκη, οπότε θα στρίβουν δεξιά στη γέφυρα του ΚΤΕΛ. Στα φανάρια θα στρίβουν αριστερά στην οδό Όθωνος, την οποία θα ακολουθούν μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου και θα εισέρχονται στο πάρκο πίσω από τις παλιές φυλακές, από όπου θα φτάνουν ξανά και θα σταθμεύουν στην οδό Δ. Τερτίπη.
Αυτό το δρομολόγιο θα ακολουθηθεί από το πρώτο λεωφορείο που, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα έρθει στα Τρίκαλα στις 29 Ιουνίου για να καταγράψει στη μνήμη του τη διαδρομή. Τα χρονικά διαστήματα, από τις 22 μέχρι τις 28 Ιουνίου και από την 1η μέχρι τις 12 Ιουλίου, θα γίνονται σε όλο το μήκος της διαδρομής τα απαραίτητα έργα για τον διαχωρισμό της λωρίδας κίνησης των λεωφορείων, τη βαφή της με διαφορετικό χρώμα, την τοποθέτηση των αισθητήρων που θα δείχνουν τον προορισμό στα λεωφορεία, των σημάτων για πεζούς και οχήματα, των σηματοδοτών και όλων των υπόλοιπων τεχνικών και τεχνολογικών μέσων για την καταγραφή της πορείας τους.
Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. λαμβάνουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, προκειμένου και ο πολίτης να μπορεί να μετάσχει στο εγχείρημα, και τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν, να αποτελέσουν τη βάση για μια ουσιαστική συνεισφορά των Τρικάλων και του Δήμου μας στην εξέλιξη της ζωής και κίνησης στις πόλεις, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Οι χώρες που συμμετέχουν στην πιλοτική εφαρμογή του έργου CityMobil2 είναι: Ελλάδα (Τρίκαλα), Ιταλία (Μιλάνο), Ισπανία (Λεόν), Γαλλία (Λα Ροσέλ) και Φινλανδία (Βαντάα).
Στην τελική ευθεία εισέρχεται το εγχείρημα της κίνησης του πρώτου λεωφορείου χωρίς οδηγό σε αστικό ιστό στην πόλη των Τρικάλων, καθώς σε λίγες μέρες, όπως ανακοίνωσε σήμερα η δημοτική αρχή, αναμένεται να έρθουν στα Τρίκαλα οι τεχνικοί και το λεωφορείο, που θα ξεκινήσουν τις διαδικασίες για την υλοποίηση του παγκόσμιας μοναδικότητας εγχειρήματος.
Το συγκεκριμένο πρότζεκτ του Δήμου Τρικκαίων και του e-trikala, εκτός από την τεχνική υποστήριξή του, απαιτεί , σύμφωνα με το Δήμο Τρικκαίων και τη γνώση και συνεργασία των πολιτών, προσθέτοντας ότι το μέγεθός του ξεπερνά και τροποποιεί τις κλασικές συνήθειες των κατοίκων και επισκεπτών της πόλης.
Κι αυτό διότι, όπως διευκρινίζεται, σταδιακά και για έξι μήνες θα αλλάξει πλήρως, όχι μόνο ο τρόπος κίνησης και κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε τον αστικό ιστό και τη συμπεριφορά μας ως πολίτες που αλληλεπιδρούν με τους συμπολίτες μας.
Σε πρώτη φάση, και πριν ξεκινήσουν τα έργα για τη διαμόρφωση του χώρου κίνησης των λεωφορείων χωρίς οδηγό, απαιτείται η ενημέρωση όλων των πολιτών. Η κίνηση των οχημάτων θα γίνει σε μια περίπου κυκλική διαδρομή στο κέντρο της πόλης, μήκους σχεδόν 3 χλμ. Η κυκλοφορία των λεωφορείων θα γίνεται ως εξής: από την αφετηρία τους δίπλα από το τζαμί (οδός Δ. Τερτίπη) θα εισέρχονται στην οδό Καρδίτσης και στη συνέχεια στην οδό Καποδιστρίου, την οποία θα ακολουθούν και ως οδό Κοραή, διασχίζοντας τη γέφυρα Γούρνας.
Στη συνέχεια θα στρίβουν δεξιά στην οδό Αμαλίας και αμέσως αριστερά στο στενάκι της οδού Νέλσωνος. Δεξιά ξανά, θα εισέρχονται στην οδό στρατηγού Σαράφη, την οποία θα ακολουθούν μέχρι την πλατεία Εθνικής Αντίστασης.
Εκεί θα ξαναστρίβουν δεξιά, επί της οδού Διονυσίου Φιλοσόφου και στη συνέχεια επί της οδού Απ. Ιακωβάκη, οπότε θα στρίβουν δεξιά στη γέφυρα του ΚΤΕΛ. Στα φανάρια θα στρίβουν αριστερά στην οδό Όθωνος, την οποία θα ακολουθούν μέχρι τη διασταύρωσή της με την οδό Ελ. Βενιζέλου και θα εισέρχονται στο πάρκο πίσω από τις παλιές φυλακές, από όπου θα φτάνουν ξανά και θα σταθμεύουν στην οδό Δ. Τερτίπη.
Αυτό το δρομολόγιο θα ακολουθηθεί από το πρώτο λεωφορείο που, σύμφωνα με τον προγραμματισμό, θα έρθει στα Τρίκαλα στις 29 Ιουνίου για να καταγράψει στη μνήμη του τη διαδρομή. Τα χρονικά διαστήματα, από τις 22 μέχρι τις 28 Ιουνίου και από την 1η μέχρι τις 12 Ιουλίου, θα γίνονται σε όλο το μήκος της διαδρομής τα απαραίτητα έργα για τον διαχωρισμό της λωρίδας κίνησης των λεωφορείων, τη βαφή της με διαφορετικό χρώμα, την τοποθέτηση των αισθητήρων που θα δείχνουν τον προορισμό στα λεωφορεία, των σημάτων για πεζούς και οχήματα, των σηματοδοτών και όλων των υπόλοιπων τεχνικών και τεχνολογικών μέσων για την καταγραφή της πορείας τους.
Ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala Α.Ε. λαμβάνουν όλα τα μέτρα που απαιτούνται, προκειμένου και ο πολίτης να μπορεί να μετάσχει στο εγχείρημα, και τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν, να αποτελέσουν τη βάση για μια ουσιαστική συνεισφορά των Τρικάλων και του Δήμου μας στην εξέλιξη της ζωής και κίνησης στις πόλεις, αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα