Σε κρεσέντο παραγγελιών για ναυπηγήσεις πλοίων βρίσκεται οΓιώργος Προκοπίου, ο οποίος υπέγραψε συμβόλαιο για τέσσερα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου συν δύο με προαίρεση (option) για λογαριασμό του φορτηγού βραχίονα του ομίλου του την Sea Traders.
Τα πλοία, τα οποία, θα κατασκευαστούν στις γιάρδες της Sainty Shipbuilding είναι μεταφορικής ικανότητας 63.500 dwt και θα παραδοθούν το 2026 και το 2027. Υπολογίζεται ότι το κάθε πλοίο θα κοστίσει 33 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 30 εκατ. ευρ'ω) μαζί με την τοποθέτηση των scrubbers και όλων των εξτρά.
Το ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου ξεπερνάει το φράγμα των 70 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων των πολύ μεγάλων πλοίων μεταφοράς αργού πετρελαίου-VLCC, suezmaxes μεγάλης εμβέλειας, δεξαμενόπλοια μεταφοράς προϊόντων μεγάλης εμβέλειας και πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, μαζί με ένα βιβλίο παραγγελιών για χύδην φορτηγά που φτάνει τώρα τα 30 κομμάτια.
Στόχος του Γιώργου Προκοπίου είναι η ανανέωση του στόλου του ομίλου για τα επόμενα 20 χρόνια σε κάθε βραχίονα ήτοι στα LNG, στα δεξαμενόπλοια και στο ξηρό χύδην φορτίο.
Η μέση ηλικία του στόλου που διαχειρίζεται ο όμιλος ανέρχεται σήμερα σε περίπου 12 έτη.
Ο Γιώργος Προκοπίου δηλώνει ότι επί του παρόντος δεν εξετάζει προσθήκη νέων πλοίων, λόγω της αβεβαιότητας που επικτρατεί στο παγκόσμιο τοπίο και την ταχύτητα με την οποία αυτό μεταβάλλεται.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.