Ημιμαραθώνιος Κρήτης: Με τον «Κυριάκο», τον «Αλέξη» και το «αυτοί είστε» το σποτ για τον φετινό αγώνα
Όπως και το 2019 οι διοργανωτές του Ημιμαραθωνίου Κρήτης εκμεταλλεύονται το εκλογικό κλίμα
Το κλίμα των εκλογών αξιοποίησαν για άλλη μια φορά οι διοργανωτές του Ημιμαραθωνίου στην Κρήτη οι οποίοι, όπως και το 2019, «επιστράτευσαν» τον «Κυριάκο» και τον «Αλέξη» για να διαφημίσουν τον αγώνα που θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο.
Το φετινό σκηνικό της διαφήμισης για τον Ημιμαραθώνιο Κρήτης στήθηκε έξω από ένα καφενείο με δύο μαυροπουκαμισάδες να συζητούν για το ποιος θα κερδίσει».
«Ο Αλέξης φυσικά» απάντησε ο πρώτος με τον δεύτερο να διαφωνεί και να λέει «κοιμάσαι όρθιος. Ο Κυριάκος θα κερδίσει που έχει εμπειρία». «Μα και ο Αλέξης έχει εμπειρία» επιμένει ο πρώτος από τους δύο πρωταγωνιστές που χτυπούν τα χέρια τους στο τραπέζι κατά την ανταλλαγή των επιχειρημάτων τους.
Αυτό, όμως, ενόχλησε τον τρίτο πελάτη του καφενείου τον οποίο τελικά ξυπνάνε για να τους πει οτι «στον Ημιμαραθώνιο της Κρήτης όλοι είναι νικητές».
«Εσείς δεν βάζετε μυαλό, αλλά αυτοί είστε» κλείνει η διαφήμιση για τον Ημιμαραθώνιο Κρήτης με την ατάκα του τρίτου πελάτη του καφενείου που φυσιογνωμικά μοιάζει στον Δημήτρη Κουτσούμπα.
Δείτε το φετινό σποτ για τον Ημιμαραθώνιο Κρήτης
Κλείσιμο
Θυμηθείτε το εκλογικού πνεύματος σποτ για τον Ημιμαραθώνιο Κρήτης το 2019
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.