H Unilever σταματά τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά
Tόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Την επικαιροποίηση των παγκόσμιων δεσμεύσεών της για το marketing που απευθύνεται σε παιδιά ανακοίνωσε η Unilever. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα σταματήσει την προώθηση και τη διαφήμιση τροφίμων και αναψυκτικών σε παιδιά ηλικίας κάτω των 16 ετών τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θέτοντας τα πρότυπα για τον διαρκώς αναπτυσσόμενο ψηφιακό κόσμο. Οι δεσμεύσεις θα ισχύουν σε όλο το χαρτοφυλάκιο τροφίμων και αναψυκτικών της Unilever και η εφαρμογή τους θα καθοδηγείται από την ομάδα παγωτού.
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas, στηρίζοντας αυτήν την παγκόσμια πρωτοβουλία, συμμετέχει στο Ελληνικό PLEDGE, που υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος. Κύριος στόχος του είναι η ανάδειξη του ενδιαφέροντος και της ουσιαστικής συμβολής της Βιομηχανίας Τροφίμων στην υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής ήδη από την παιδική ηλικία.
Το Ελληνικό PLEDGE αποτελεί ένα πλαίσιο κοινών εθελοντικών δράσεων & δεσμεύσεων, έναν Κώδικα Αυτοδέσμευσης, από επιχειρήσεις προϊόντων διατροφής με στόχο τη βελτίωση του τρόπου διαφήμισης των τροφίμων & ποτών σε παιδιά κάτω των 13 ετών, συμβάλλοντας έτσι στην αντιμετώπιση της παιδικής παχυσαρκίας και των μη μεταδιδόμενων νοσημάτων.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.