Σχολιάζοντας την πορεία της μετασεισμικής ακολουθίας ο κ. Τσελέντης σημείωσε πως από τα μέχρι τώρα δεδομένα, αυτός ήταν ο κύριος σεισμός. Παράλληλα προειδοποίησε ότι επειδή το εστιακό βάθος του σεισμού ήταν μικρό η ακολουθία θα συνεχιστεί για αρκετό καιρό «ακόμα για ημέρες, πιθανόν και εβδομάδες».
Όπως είπε στον ΣΚΑΪ το πρωί της Δευτέρας, η πιθανότητα για μεγαλύτερο σεισμόείναι πολύ μικρή και σημείωσε πως η αιτία που έγινε τόσο αισθητή η δόνηση είναι γιατί έγινε πολύ κοντά στην πόλη της Φλώρινας.
«Είναι ένα ρήγμα δυτικά της Φλώριναςτο οποίο δεν ήταν γνωστό, ήταν ένα παρακλάδι του ρήγματος που είναι γνωστό. Αλλά αυτό που με προβληματίζει εμένα είναι χωρίς να θέλω να κινδυνολογήσω είναι ότι είχαμε ένα βεβαρυμμένο ιστορικό στην περιοχή αρκετά χρόνια πριν. Δηλαδή το 1994 είχαμε 5,9 κοντά στα 6 ρίχτερ 40 χλμ από τη Φλώρινα από άλλο ρήγμα», τόνισε ο καθηγητής. Πρόσθεσε ότι η ευρύτερη περιοχή όπως φαίνεται δίνει ισχυρούς σεισμούς αναφέροντας ότι τον Νοέμβριο του 1967 έγινε σεισμός 6,6 ρίχτερ αλλά στα 100 χλμ.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.