Προχωρά ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια - Για Ιούνιο η Εγνατία

dios

Μέσα στο Γενάρη θα κυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση για το Καστέλι

Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να μοιράσει τα τεύχη προκήρυξης του διαγωνισμού για τα αναλογικά-δορυφορικά διόδια το υπουργείου Υποδομών, με στόχο η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών να γίνει προς τα τέλη Φεβρουαρίου. Για την Εγνατία Οδό, που αποτελεί ένα ξεχωριστό έργο που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν πρόσφατα ότι παρατείνεται για τις 7 Ιουνίου η υποβολή δεσμευτικών προσφορών.

Χθες, από το βήμα της βουλής όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο για την τροποποίηση των διατάξεων της σύμβασης παραχώρησης του Ε65 ώστε να προχωρήσει η κατασκευή και του νότιου τμήματος (Λαμία-Ξυνιάδα), ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, επιβεβαίωσε ότι ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια συνολικού ύψους άνω των 400 εκ. ευρώ, περνά στην β΄φάση.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι τα μέσα Ιανουαρίου θα κυρωθεί η σύμβαση για το Καστέλι ενώ μέχρι τα τέλη του επόμενου χρόνου ανέφερε μία σειρά από έργα που κατά την εκτίμησή του θα έχουν συμβασιοποιηθεί όπως η γραμμή 4 του μετρό, τα δορυφορικά διόδια, ο ΒΟΑΚ κ.α. συνολικού ύψους 9 δισ. ευρώ.

Αναφορικά με τα αναλογικά διόδια, το υπουργείο έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και με τους πέντε ισχυρούς διεκδικητές που είχαν εμφανιστεί στο αρχικό στάδιο του έργου. Πρόκειται για τις κοινοπραξίες Vinci Highways - Vinci Concessions - KAPSCH TraficCom A.G. - ΤΕΡΝΑ, Nusz –Μυτιληναίος, ΑΚΤΩΡ - Autostrade - Ιntrakat - Intrasoft International, ΟΤΕ - T-Systems και Strabag - Skytoll. Εκτίμησε δε ότι μέχρι τον Απρίλιο και εφόσον δεν υπάρξει παράταση θα έχει συμβασιοποιηθεί και το αναλογικό σύστημα διοδίων για όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, πλην Εγνατίας.

Ο υπουργός υποδομών επανέλαβε χθες ότι ενώ ο ευρωπαϊκός κανονισμός έχει αλλάξει από το 2015 ως προς τους όρους χρηματοδότησης αυτοκινητοδρόμων (πλέον χρηματοδοτούνται έργα με κυκλοφορία τουλάχιστον 20.000 οχημάτων), οι προηγούμενες κυβερνήσεις έβγαλαν από τους οδικούς άξονες ολόκληρα τμήματα (Πάτρα-Πύργος στην Ολυμπία Οδό και Λαμία Ξυνιάδα στον Ε65) αιτιολογώντας έτσι και τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν στην έγκριση μεγάλου έργου από την Κομισιόν για το Πάτρα-Πύργος. Ο υπουργός δήλωσε ότι για το επίμαχο έργο θα γίνει ενημέρωση μέσα στο Γενάρη σχετικά με τις εργολαβίες και την κατανομή τους.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr 

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dimitriou

Ο υποψήφιος στις εκλογές της 15ης Δεκεμβρίου με το συνδυασμό του Κωνσταντίνου Κόλλια  μιλάει για την αποστολή του ΟΕΕ ως θεσμού που θίγει τα κακώς κείμενα, προστατεύει τα μέλη του και προωθεί στα κέντρα λήψης αποφάσεων νομοθετικές προτάσεις που διευκολύνουν το επιχειρείν και συμβάλλουν στην ανάπτυξη της χώρας

ipoik

Οι 5 μεγάλες τομές που φέρνει το σχέδιο αντιμετώπισης των κόκκινων δανείων μετά την ψήφισή του από τη Βουλή - Ποινές και κυρώσεις, εάν καταπέσουν οι κρατικές εγγυήσεις

21
megaloyu_main_again

Την αισιοδοξία του για τις προοπτικές που έχει ο τραπεζικός κλάδος και η ελληνική οικονομία γενικότερα εξέφρασε σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του πρακτορείου Bloomberg ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς, Χρήστος Μεγάλου

9