Σε ρυθμούς... Beat και τα ξενοδοχεία

hotel

Πρόκειται για την παροχή ενός καινούριου αναβαθμισμένου πακέτου υπηρεσιών με τη δημιουργία ειδικού λογισμικού, μέσω του οποίου θα συνεργάζονται ξενοδόχοι και οδηγοί - Έχουν ήδη γίνει τα πρώτα deal με ξενοδοχεία 

Tον δρόμο για νέες επιχειρηματικές κινήσεις ανοίγει η άνοδος του τουρισμού στην Αθήνα, για την οποία άπαντες οι εμπλεκόμενοι συμφωνούν ότι πέραν των νέων ξενοδοχείων (5άστερων, boutique ή και μικρότερων μονάδων) που δεν έχουν σταματήσει να προστίθενται κατά τη διάρκεια της τελευταίας τριετίας στο δυναμικό της, εξίσου σημαντική είναι η εικόνα και του συνολικού τουριστικού προϊόντος.

Η εμπειρία του τουρίστα ξεκινά από την άφιξή του στο «Ελ. Βενιζέλος» και καταλήγει εκεί, όπως αναφέρουν οι ξενοδόχοι, και κάπως έτσι έρχεται να κουμπώσει το νέο προϊόν της Beat, της δημοφιλούς και διεθνούς, εδώ και καιρό, εφαρμογής κλήσης ταξί στην Αθήνα, η οποία σπεύδει να αξιοποιήσει τον τουρισμό της πρωτεύουσας, παρέχοντας πλέον υπηρεσίες στα ξενοδοχεία της πόλης.

«Ο χώρος των ξενοδοχείων και γενικότερα των ξένων επισκεπτών της Αθήνας ήταν ένας τομέας που δεν είχαμε αγγίξει μέχρι σήμερα γιατί είχαμε εστιάσει περισσότερο στις υπηρεσίες προς τους Ελληνες. Εξετάζουμε πλέον και αυτή την αγορά και θεωρούμε ότι μπορούμε να συμβάλλουμε περαιτέρω στη βελτίωση της συνολικής εμπειρίας του ξένου επισκέπτη στην ελληνική πρωτεύουσα», επισημαίνει στο «business stories» o κ. Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Beat (πρώην Taxibeat), της εφαρμογής που, όπως αυτοσυστήνεται. «Το Beat» συνεχίζει ο ίδιος, «δημιουργεί μια νέα εμπειρία μεταφοράς στην πόλη, συνδέοντας χιλιάδες επιβάτες με διαθέσιμους επαγγελματίες οδηγούς σε κοντινή απόσταση».

Πρόκειται ουσιαστικά για την παροχή ενός καινούριου αναβαθμισμένου πακέτου υπηρεσιών με τη δημιουργία ειδικού λογισμικού, μέσω του οποίου θα συνεργάζονται ξενοδόχοι και οδηγοί, οι οποίοι από την πλευρά τους θα πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κριτήρια ώστε να ενταχθούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία. Το νέο εγχείρημα έχει ήδη ξεκινήσει πιλοτικά, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δοκιμάζεται και τελειοποιείται το νέο λογισμικό, ενώ έχουν ήδη κλειστεί οι πρώτες συμφωνίες με ξενοδοχεία της πρωτεύουσας, συμπεριλαμβανομένων και μεγάλων αλυσίδων, όπως η Wyndham που λειτουργεί το 5άστερο «Wyndham Grand» στην πλατεία Καραϊσκάκη, κ.ά.

«Στόχος είναι να έχει καλυφθεί πλήρως η αγορά της Αθήνας μέσα στο 2019, ώστε από το 2020 να επεκταθούμε και σε αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται η εταιρεία εκτός Ελλάδος, στην αγορά της Νότιας Αμερικής», επισημαίνει ο κ. Δρανδάκης. Πρακτικά, σχεδόν το 90% του αριθμού των Beat διαδρομών πραγματοποιείται σήμερα εκτός ελληνικών συνόρων και η εταιρεία συνεχίζει να βλέπει τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης στην εν λόγω περιοχή. Σε ό,τι αφορά την Αθήνα, υπολογίζεται ότι περί το 1/3 των οδηγών που συνεργάζονται με την εφαρμογή θα ενταχθούν και θα είναι διαπιστευμένοι για τα ξενοδοχεία. Στην παρούσα φάση, στην ελληνική πρωτεύουσα, στην Beat είναι εγγεγραμμένοι συνολικά κοντά στους 8.000 οδηγούς, ενεργοί είναι περίπου 7.000, ενώ από αυτούς στο ξενοδοχειακό «πακέτο» θα είναι περί τις 2.000. Την υπηρεσία φαίνεται να καλωσορίζουν από την πλευρά τους και οι μεγαλοξενοδόχοι, οι οποίοι σχολιάζουν χαρακτηριστικά στο «b.s.»: «Συνήθως οι τουρίστες συνδέουν την εμπειρία της μετακίνησής τους μέσα στην πόλη με το ίδιο το ξενοδοχείο, εξ ου και είναι σημαντικό η εμπειρία αυτή να είναι όσο το δυνατόν πιο ποιοτική, δεδομένης και της προσθήκης πολλών καινούριων ξενοδοχείων υψηλότερων κατηγοριών στην αγορά της Αθήνας».

Σημειωτέον ότι με βάση έρευνα της εταιρείας συμβούλων GBR Consulting για λογαριασμό της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών Αττικής & Αργοσαρωνικού, το 2017 για την ικανοποίηση των ξένων επισκεπτών οι υπηρεσίες ταξί μαζί με τους τομείς της διασκέδασης και αναψυχής ήταν οι εξαιρέσεις όπου τα επίπεδα ικανοποίησης αυξήθηκαν, ενώ στις λοιπές πτυχές του τουρισμού της Αθήνας (συμπεριφορά κατοίκων, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, σήματα και πληροφόρηση, πάρκα και πράσινο, πληροφορίες για ειδικές εκδηλώσεις, πλατείες - πεζοδρόμια, ατμοσφαιρική ρύπανση, ηχορύπανση) σημειώθηκε πτώση σε σύγκριση με το 2016, με τον πολιτισμό, την ασφάλεια στην πόλη και την καθαριότητα να παραμένουν στα ίδια επίπεδα σε σύγκριση με την αμέσως προηγούμενη χρονιά.

beat


Αύξηση της ζήτησης το 2018

Ο κ. Δρανδάκης απαντά και στα παράπονα που ακούγονται το τελευταίο διάστημα από χρήστες της εφαρμογής περί καθυστερήσεων στον χρόνο εξυπηρέτησης των επιβατών, λέγοντας ότι έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την αύξηση της τουριστικής κίνησης στην ελληνική πρωτεύουσα: «Η αλήθεια είναι ότι φέτος έχει αυξηθεί η ζήτηση πολύ περισσότερο απ' ό,τι έχει αυξηθεί η προσφορά, γεγονός το οποίο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην άνοδο της τουριστικής κίνησης στην Αθήνα». Αυτό φαίνεται και από τα νούμερα των νέων πελατών της εφαρμογής, όπου τα πρώτα χρόνια (σ.σ.: η εταιρεία ιδρύθηκε το 2011) οι νέες εγγραφές σε μηνιαία βάση ήταν από 2.000 έως 2.500, αριθμός που στη συνέχεια αυξήθηκε στις 8.000-10.000 και πλέον, κατά τη διάρκεια του τελευταίου τετραμήνου, έχει φτάσει σε μηνιαία βάση πάντα τις 15.000.

Η εταιρεία διαπιστώνει ότι όντως το τελευταίο διάστημα δεν καλύπτεται πάντα με επιτυχία η ζήτηση κατά τις ώρες αιχμής, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει να κάνει με την αλλαγή ιδιοκτησίας (σ.σ.: τον Φεβρουάριο του 2017 το Beat εξαγοράστηκε από το mytaxi, τη γνωστή εφαρμογή ηλεκτρονικής κλήσης ταξί στην Ευρώπη) ή οποιαδήποτε αλλαγή σε θέματα στρατηγικής. Το γεγονός αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην απότομα αυξημένη ζήτηση που παρατηρείται στην Αθήνα, σε συνέχεια και της αλλαγής του σκηνικού στην εγχώρια αγορά και της εφαρμογής του νέου νόμου του υπουργείου Μεταφορών, ενώ ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες είναι πολλοί οι οδηγοί που συνεργάζονται με τουριστικά γραφεία και επανέρχονται από το φθινόπωρο. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία θέλει ιδανικά έως το τέλος της χρονιάς να έχει αυξήσει στους εγγεγραμμένους οδηγούς στην εφαρμογή στις 10.000.

Πηγή: newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Βπ

Μεγάλη απάτη έχουν κάνει μία εφαρμογή και ο οδηγός θα πληρώνει κάποιο ποσοστό στη mytaxi για κάθε κούρσα που θα πέρνει από το κινητό του απλά διότι ο πελάτης τον κάλεσε μέσω my Taxi....Με λίγα λόγια θα πληρώνει ο οδηγός νταβσντζηλικι στη εταιρία της Daimler Benz της Γερμανίας που θα παίρνει τον πελάτη από το Περιστέρι να τον πάει στο κέντρο... . Καλύτερα να τα πληρώσει στην εφορία παρά σε αυτούς.

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Φτάνει να μην χρησιμοποιείτε ιδιωτικούς χώρους ως σημεία παραλαβής Όπως κάνατε φέτος...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

wall_ole

Ο Dow Jones έκλεισε με άνοδο 0,32% ή 86 μονάδων στις 26.742, ο S&P κατέγραψε απώλειες μόλις 0,04% στις 2.929 μονάδες και ο Nasdaq κινήθηκε χαμηλότερα 0,51% στις 7.986 μονάδες