Οι ταινίες της εβδομάδας

Οι ταινίες της εβδομάδας

Εναλλαγές κομεντί και δραμάτων με λίγο από κλασικές συνταγές θρίλερ 

Βικτώρια & Αμπντούλ / Victoria and Abdul 

Του Στίβεν Φρίαρς. Με τους Τζούντι Ντεντς, Αλί Φαζάλ, Ολίβια Γουίλιαμς
Κομεντί, 2017, Ην. Βασίλειο, 112’. 



 Η Τζούντι Ντεντς δεύτερη φορά στον ρόλο της βασίλισσας Βικτωρίας, εδώ για την αφήγηση της φιλίας της με έναν μουσουλμάνο Ινδό τα τελευταία χρόνια της ζωής της. Εύπεπτη και ως επί το πλείστον εύθυμη ταινία που έρχεται σε σωστή στιγμή για να γεφυρώσει διαφορές, προκαταλήψεις και μισαλλοδοξίες.






Ενα κάποιο τέλος / Sense of an Ending

Του Ρίτες Μπάτρα. Με τους Τζιμ Μπρόντμπεντ, Σάρλοτ Ράμπλινγκ, Μισέλ Ντόκερι 
Δραματική, 2017, Ην. Βασίλειο, 108’.



 Το στιβαρό «Ενα κάποιο τέλος» που βασίζεται στο υπέροχο ομώνυμο μυθιστόρημα του Τζούλιαν Μπαρνς σε κάνει να εκτιμήσεις ξανά το πρωτότυπο - και όχι επειδή είναι κακή ταινία. Στην ιστορία ενός μεσήλικου άντρα που ανατρέχει σε γεγονότα του παρελθόντος για να συνειδητοποιήσει την αυθαιρεσία της ίδιας του της μνήμης, ο σκηνοθέτης Ρίτες Μπάτρα διατηρεί την ίδια ευαισθησία με την οποία είχε ντύσει το ντεμπούτο του «Lunchbox» και κατορθώνει κάτι σπάνιο: να αποτυπώσει την ψυχή του βιβλίου και όχι απλώς την ιστορία του. 





Πικαδέρο / Pikadero 

Του Μπεν Σάροκ. Με τους Μπάρμπαρα Χοενάγα, Χοσέβα Ουσαβιάγα
Κομεντί, 2015, Ισπανία, 98’. 

  Με επιρροές από Ακι Καουρισμάκι, η ιστορία ενός ζευγαριού που προσπαθεί να βρει τρόπο να ολοκληρώσει τη σχέση του (καθώς και οι δύο, της γενιάς των 500 ευρώ, μένουν ακόμα με γονείς). Η ταινία έχει στυλιστικές αρετές, αλλά και μπόλικη επιτήδευση. 




Το γυάλινο κάστρο / The Glass Castle 

Του Ντέστιν Ντάνιελ Κρέτον. Με τους Μπρι Λάρσον, Γούντι Χάρελσον, Ναόμι Γουότς
Δραματική, 2017, ΗΠΑ, 127’.


  Πραγματική ιστορία για μια κοπέλα που μεγαλώνει εντελώς ανορθόδοξα με τον εναλλακτικό -Κάπτεν Φαντάστικ τύπου- πατέρα, την καλλιτέχνιδα μάνα και τα τρία αδέλφια της: έως ένα σημείο τα αποφθέγματα και τα μεγάλα λόγια κρατιούνται κάπως μακριά από την υπερβολή, αλλά έρχεται η στιγμή που η ευαισθησία ξεχειλώνει σε μελό και δεν επανέρχεται. Η Μπρι Λάρσον, ως συνήθως, σωστή.




Η Ιστορία του Hedi / Inhebek Hedi

Του Μοχάμεντ Μπεν Ατια. Με τους Μαζντ Μαστουρά, Ριμ Μπεν Μεσαούντ
Δραματική, 2016, Τυνησία / Βέλγιο / Γαλλία, 88’. 


  Στη σύγχρονη Τυνησία ένας υπάκουος και καταπιεσμένος νέος, λίγες ημέρες πριν από τον γάμο του, ερωτεύεται μια αλέγκρα γυναίκα. Στιβαρές ερμηνείες και σκηνοθεσία με αυτοπεποίθηση σε μια αργόρυθμη ταινία.







Annabelle: Creation 

Του Ντέιβιντ Φ. Σάντμπεργκ. Με τους Μιράντα Οτο, Αντονι ΛαΠάλια
Τρόμου, 2017, ΗΠΑ, 109’. 


Επιστροφή για τη σατανική κούκλα που, όχι, δεν τη λένε Τσάκι, αλλά Αναμπελ



ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

le_brio

Επτά νέες αφίξεις με επικρατέστερες το σαρκαστικό “χάρτινο” της Marvel «Deadpool 2» και την γαλλική κομεντί «Το ταλέντο». Η πρώτη για τα πιτσιρίκια. Η δεύτερη για θεατές που αναζητούν το «τερπνόν μετά του ωφελίμου»

1
cannes-2018

Με πρωταγωνίστρια τη Σοφία Κόκκαλη η ταινία «Έκτορας Μαλό: Η τελευταία μέρα της χρονιάς», σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη, ακολουθεί «τη Σοφία και το όνειρό της το οποίο δεν λέει σε κανέναν. Ενώ περπατά σε μια έρημο διαπιστώνει πως αρρωσταίνει. Υποκρίνεται πως δεν ενδιαφέρεται και αναρωτιέται αν έχει χάσει την καρδιά της»

citizen

Στην μετά-Σνόουντεν εποχή και με αφορμή την κυκλοφορία της ταινίας «Anon» του Άντριου Νίκολ, ανατρέχουμε στις καλύτερες (sci fi και μη) ταινίες που έχουν να κάνουν με τις επιπτώσεις της τεχνολογίας της παρακολούθησης (με τον έναν τρόπο ή με τον άλλο)