Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
«Ορέστης» του Ευριπίδη τον Αύγουστο στο Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
«Ορέστης» του Ευριπίδη τον Αύγουστο στο Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου
Με οδηγό τη μετάφραση του Τσαρούχη, ο σκηνοθέτης της παράστασης Σίμος Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα, προτείνει ένα θέατρο λαϊκό και ταυτόχρονα ποιητικό, που ολοκληρώνεται μέσα από τη διαδραστική σχέση με το κοινό
Η τραγωδία «Ορέστης» του Ευριπίδη παρουσιάζεται σε μετάφραση του Γιάννη Τσαρούχη και σκηνοθεσία του Σίμου Κακάλα, στις 28 και 29 Αυγούστου στο αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Με οδηγό τη μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα, προτείνει ένα θέατρο λαϊκό και ταυτόχρονα ποιητικό, που ολοκληρώνεται μέσα από τη διαδραστική σχέση με το κοινό.
«Ο Ευριπίδης είναι ξεκάθαρο: από το δίλημμα πέτρες η μαχαίρι, μόνο ένας θεός μπορεί να σε σώσει. Αυτή τη στιγμή που ο χρόνος μοιάζει να επιταχύνεται και οι εξελίξεις να προλαβαίνουν οποιαδήποτε σκέψη πριν αυτή ολοκληρωθεί τίποτα δεν θα μπορούσε στον Ορέστη να μείνει το ίδιο. Μοιάζει σαν η παράσταση του Φεβρουαρίου να έγινε πριν χρόνια. Η αλλαγή ήταν επιβεβλημένη, δεν ηταν κανείς μας ο ίδιος μετά πέντε μήνες. Ο Ορέστης αλλάζει αρκετά προσανατολιζόμενος προς τον ανοιχτό χώρο, οι μάσκες και το σκηνικό επανασχεδιάζονται, ενώ υπάρχει πλέον μια διαφορετική θέση πάνω στη θεατρικότητα και τη σύμβαση. Ο ρόλος της τραγωδίας μέσα στη δημοκρατική διαδικασία είναι ένα ζήτημα που απασχόλησε την προηγούμενη παράσταση και συνεχίζει να την απασχολεί αναζητώντας πλέον διέξοδο στον χώρο του αμφιθεάτρου», σημειώνει ο σκηνοθέτης της παράστασης.
Μετά τη μητροκτονία του Ορέστη τα τραγικά παιδιά της Κλυταιμνήστρας προσπαθούν να ξεφύγουν, ενώ η βία κυριαρχεί παντού. Στην παρηκμασμένη Αθήνα του Πελοποννησιακού πολέμου ο Ευριπίδης μιλά για τη δημοκρατία που φθίνει και πειραματίζεται πάνω στα όρια της τραγωδίας.
Ερμηνεύουν οι Δήμητρα Κούζα, Έλενα Μαυρίδου, Μιχάλης Βαλάσογλου, Δημήτρης Λάλος
Συμμετέχουν το Α ´ και Β´ έτος της δραματικής σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
και το Α ´ έτος της Δραματικής Σχολής Δήλος
Με οδηγό τη μετάφραση του Τσαρούχη, ο Κακάλας αναζητά τη θέση της τραγωδίας σήμερα, προτείνει ένα θέατρο λαϊκό και ταυτόχρονα ποιητικό, που ολοκληρώνεται μέσα από τη διαδραστική σχέση με το κοινό.
«Ο Ευριπίδης είναι ξεκάθαρο: από το δίλημμα πέτρες η μαχαίρι, μόνο ένας θεός μπορεί να σε σώσει. Αυτή τη στιγμή που ο χρόνος μοιάζει να επιταχύνεται και οι εξελίξεις να προλαβαίνουν οποιαδήποτε σκέψη πριν αυτή ολοκληρωθεί τίποτα δεν θα μπορούσε στον Ορέστη να μείνει το ίδιο. Μοιάζει σαν η παράσταση του Φεβρουαρίου να έγινε πριν χρόνια. Η αλλαγή ήταν επιβεβλημένη, δεν ηταν κανείς μας ο ίδιος μετά πέντε μήνες. Ο Ορέστης αλλάζει αρκετά προσανατολιζόμενος προς τον ανοιχτό χώρο, οι μάσκες και το σκηνικό επανασχεδιάζονται, ενώ υπάρχει πλέον μια διαφορετική θέση πάνω στη θεατρικότητα και τη σύμβαση. Ο ρόλος της τραγωδίας μέσα στη δημοκρατική διαδικασία είναι ένα ζήτημα που απασχόλησε την προηγούμενη παράσταση και συνεχίζει να την απασχολεί αναζητώντας πλέον διέξοδο στον χώρο του αμφιθεάτρου», σημειώνει ο σκηνοθέτης της παράστασης.
Μετά τη μητροκτονία του Ορέστη τα τραγικά παιδιά της Κλυταιμνήστρας προσπαθούν να ξεφύγουν, ενώ η βία κυριαρχεί παντού. Στην παρηκμασμένη Αθήνα του Πελοποννησιακού πολέμου ο Ευριπίδης μιλά για τη δημοκρατία που φθίνει και πειραματίζεται πάνω στα όρια της τραγωδίας.
Ερμηνεύουν οι Δήμητρα Κούζα, Έλενα Μαυρίδου, Μιχάλης Βαλάσογλου, Δημήτρης Λάλος
Συμμετέχουν το Α ´ και Β´ έτος της δραματικής σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας
και το Α ´ έτος της Δραματικής Σχολής Δήλος
28 και 29 Αυγούστου, Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου. Ώρα: 21.00
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα