Το εντυπωσιακό, μεγάλων διαστάσεων έργο του
Κώστα Τσόκλη «Δευτέρα Παρουσία» (2023), θα κοσμεί το Φουαγιέ της Αίθουσας Αλεξάνδρα Τριάντη του
Μεγάρου Μουσικής Αθηνών για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το θαυμάσει χωρίς εισιτήριο, χάρη στην ευγενική παραχώρηση του Μουσείου Κώστα Τσόκλη στην Τήνο και της ARTION Galleries.
«Αισθάνθηκα καλά, αισθάνθηκα ότι πράγματι μπορώ να έχω μια επαφή μαζί σας. Κάθε μέρα, αμφιβάλλω αν αυτό που κάνω είναι χρήσιμο, αν είναι άξιο λόγου. Αν μπορεί να με φέρει πάλι σε επαφή με τον κόσμο, τον οποίο άλλες φορές δεν κατάλαβα, και άλλες φορές τον επιθύμησα τόσο πολύ, που μόνο με τη σκέψη αισθάνομαι τραυματισμένος. Μου λείπουν οι άνθρωποι. Αλλά όχι, δεν τα λέω καλά. Δεν μου λείπουν οι άνθρωποι. Ο Άνθρωπος λείπει» είπε με νόημα ο Κώστας Τσόκλης στην εκδήλωσης παρουσίασης του έργου του που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη.
Ο πρόεδρος ΔΣ του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Αθηνών,
Νίκος Πιμπλής ,αναφέρθηκε στη φυσική συνέχεια της πορείας του Κώστα Τσόκλη, η οποία άρχισε το 2013 με την προβολή της ταινίας του για την έκθεσή του στη Σπιναλόγκα και συνεχίστηκε το 2015 με τη μεγάλη έκθεση-αφιέρωμα στα 85 του χρόνια «Στοιχεία δημιουργίας πιθανών αριστουργημάτων» που περιλάμβανε 85 νέα έργα, καθώς και με την περφόρμανς «Τsoclis, Eμείς», το 2018, στο πλαίσιο Athens Digital Arts Festival. Ευχαρίστησε τον καλλιτέχνη για την ευγενική παραχώρηση του έργου, μέσω της οποίας δίνεται η ευκαιρία σε όλους τους επισκέπτες του Μεγάρου να συνδιαλεχθούν με τη «Δευτέρα Παρουσία».
Επιπλέον, η σύμβουλος εικαστικών τεχνών του Μεγάρου,
Άννα Καφέτση, υπογράμμισε την επιλογή του Κώστα Τσόκλη να παρουσιάσει το έργο του σε έναν από τους δημόσιους χώρους του Μεγάρου και μίλησε για το κρυμμένο μυστικό της αλληγορίας του έργου. Ένα έργο που μας καλεί να στοχαστούμε από μια μοναχική θέση και να αναρωτηθούμε αν το έργο αφορά το τέλος του κόσμου, αν είναι μια ονειροπόληση ενός εσχατολογικού παραδείσου και ταυτόχρονα ένας διάχυτος μετεωρισμός που φέρνει στο νου σχέσεις με κείμενα, όπως η «Αποκάλυψη» του Ιωάννη, και κορυφαία έργα από την Ιστορία της Τέχνης, όπως το φρέσκο «Η τελική κρίση» του Μικελάντζελο στην Καπέλα Σιστίνα, αλλά και το ομότιτλα έργα του Ιερώνυμου Μπος και του Καντίνσκυ στις αρχές του 20ού αιώνα.
Ειδήσεις σήμερα:
Παραιτήθηκε η ιατροδικαστής Λεονταρή από την υπόθεση Καλογήρου - Τι λέει για την Καρυστιανού, τις θεωρίες συνωμοσίας και τις επιθέσεις που δέχθηκε στο διαδίκτυο
Δήμος της Αττικής θα καταβάλει αποζημίωση σε πολίτη που τραυματίστηκε σε πεζοδρόμιο και θα προχωρήσει και στην επισκευή του
Καίτη Γκρέυ: Η εγγονή της ξεσπά κατά του ξαδέρφου της και μοναδικού κληρονόμου της τραγουδίστριας - «Δεν φρόντιζε καθόλου τη γιαγιά μας»