Mercedes CLS 350: Πολυτέλεια και... γκάζια

Mercedes CLS 350: Πολυτέλεια και... γκάζια

Δεν απευθύνεται σε όλους, φτιάχνει την αισθητική του χώρου όπου βρίσκεται και σίγουρα δεν κοστίζει τίποτα να τη θαυμάσεις... Είχαμε στα χέρια μας την ολοκαίνουρια CLS 350 για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μοναδική εμφάνιση που προκαλεί αντιδράσεις στο διάβα του.

Είχαμε στα χέρια μας την ολοκαίνουρια CLS 350 για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με μοναδική εμφάνιση που προκαλεί αντιδράσεις στο διάβα του.
Στη νέα CLS ξεχωρίζουν η τετράγωνη εμπρός μάσκα που απαντάται και στις SLS, SLK, η αθλητική κοψιά και οι έντονες ακμές του αμαξώματος.
Η προηγούμενη CLS είχε καλή εμπορική πορεία στην ελληνική αγορά και αν οι συνθήκες δεν είχαν αλλάξει, η καινούρια πιθανόν να είχε ανάλογη, καθώς σίγουρα το αξίζει. Ωστόσο, με την ψυχολογία στο ναδίρ και την τιμή, ελέω φόρων πολυτελείας να ξεπερνά αυτή ενός μικρού διαμερίσματος στο κέντρο της Αθήνας, τι απομένει;
Κατ’ αρχάς ο θαυμασμός απέναντι στο τεχνολογικό επίτευγμα των Γερμανών μηχανικών. Ρίξτε μια ματιά στους ρύπους: η CLS των σχεδόν δύο τόνων με κυβισμό 3.500 c.c. και απόδοση 306 PS εκπέμπει τα ίδια γραμμάρια CO2 με ένα Mini Cooper S! Αν αυτό δεν πρόκειται για τεχνολογικό θαύμα, τότε ποιο είναι;

Η CLS φορά έναν ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα με σύστημα άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς μέσω του οποίου επιτυγχάνεται εξοικονόμηση καυσίμου κατά 20%. Highlight του συστήματος ο αριθμός αναφλέξεων που μπορεί να φτάσει τις πέντε (!) για βέλτιστη καύση του μίγματος.
Στην πράξη, το αυτοκίνητο έχει αστείρευτη δύναμη και θετικό τράβηγμα σε όλο το φάσμα στροφών. Η λειτουργία του κιβωτίου 7G Tronic δεύτερης γενιάς είναι «αρχοντική», λόγω και της νέας χαρτογράφησης που εξοικονομεί καύσιμο, αλλάζει τις σχέσεις ταχύτερα και έχει μειώσει κραδασμούς και θόρυβο. Επιπλέον, το πρόγραμμα ECO φροντίζει συνεχώς για τη λειτουργία του κινητήρα στην περιοχή στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία, ενώ φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και το Start/Stop που διαθέτει εξαιρετικά ραφιναρισμένη λειτουργία. Ειδικής μνείας χρήζει η ηλεκτρική κρεμαγιέρα με την άψογη αίσθηση. Τα ηλεκτρονικά δεν απενεργοποιούνται, αλλά είναι διακριτικά, ειδικά όταν έχεις επιλέξει sport ρυθμίσεις.

Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός πίσω και ειδικά τα αμορτισέρ συμπιεσμένου αερίου με SDD επιτυγχάνουν τη χρυσή τομή άνεσης - κρατήματος. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορούσε τροχούς 245/45/17.
Ψεγάδι στη CLS, με την περιορισμένη έννοια του όρου, δεν υπάρχει…

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
3.498 c.c.
Ισχύς: 306 PS/6.500 rpm
Ροπή: 37,5 kgm/3.500 rpm
Κιβώτιο: 7 σχέσεων (G-Tronic)
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 6,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 11,0 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 164 g/km
Βάρος: 1.735 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.940/1.881/1.416 mm
Χώρος αποσκευών: 520 lt
Τιμές: 91.900 €












ΣΧΟΛΙΑ (5)

Δυστυχώς

 Για τους Έλληνες πλέον ένα καλο αυτοκίνητο αποτελεί όνειρο απατηλό , και προς διάψευση των δικαιολογιων των πολιτικών που επέβαλλαν και καλα φόρους ανεξήγητους λόγω ρύπων έρχεται η σύγχρονη τεχνολογία να τους γκρεμίσει. Ζω σε μια χώρα όπου το επίπεδο ζωής του λαού είναι χαμηλότερο απο αυτο των Ελλήνων αλλα η μικρομεσαία τάξη έχει τάσης εκρηκτικές , τα πολυτελή αυτοκίνητα δεν είναι όνειρο απο την στιγμή που φόρος πολυτελείας δεν υπάρχει τελωνειακοι φόροι απάτης δεν υπάρχουν έξτρα φόροι δεν υπάρχουν, πληρώνεις ΦΠΑ στην αγορα , φορο εγγραφης για πινακιδες και ένα ετήσιο φόρο υπολογιζονενο με κλάση euro και κυβισμο. Πως λοιπόν να μην υπάρχει η διάφορα τιμής? CLS 350 V6 67600, ή AMG63 121000. Έχει λοιπόν να κερδίσει κάτι το κράτος επιτυγχάνοντας την ΜΗ πώληση των καλών αυτοκινήτων?

DEN

 Δεν ξέρω αν έχει νόημα αυτό το αυτοκίνητο όταν υπάρχει η σειρά S. Είναι ένα μεγάλο αυτοκίνητο που δεν έχει χώρο για τα κεφάλια στους πίσω επιβάτες. (Προσέξτε πόσο κοντοί είναι ο άντρας και η κοπέλα). Η σχέση CLS και S είναι κάπως σαν το Χ6 με το Χ5.με τα πρώτα να μην προσφέρουν τίποτα (εκτός από τι? σπορ (!) εμφάνιση?) και να υπολοίπονται στον "αέρα" των πίσω θέσεων.

Runner

Καταπληκτικό όχημα αλλά...το προηγούμενο ήταν πιό όμορφο ή μου φαίνεται; Βέβαια live δέν το έχω δει για να έχω σφαιρική άποψη αλλά στην εποχή μας που να το δείς στην Ελλάδα;

Ένα ΛΟΤΤΟ ρε παιδιάααααααα

 Ωωχχχχχ Παναΐα μου! Τι εργαλείο είναι αυτό το CLS!!!!??????? Δώσ' μου μάτια να το βλέπω..... και λεφτά να τ' αγοράσω!!!

Ένα όνειρο τρελό όνειρο απατηλό

 Οι Γερμανοί θα κάνουν διαγωνισμό για το ποιος έχει το καλύτερο αυτοκίνητο και εμείς ποιος το καλύτερο ποδήλατο.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Δοκιμή: Volvo XC40 D4

Δοκιμάζουμε το νέο XC40 σε εθνική και επαρχιακό δίκτυο, στην ισχυρότερη diesel έκδοσή του, η οποία συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

audi-a6

Στο Πόρτο της Πορτογαλίας έγινε η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi A6 και εμείς ταξιδέψαμε μέχρι εκεί για να οδηγήσουμε το νέο γερμανικό μεγάλο σεντάν.

X1-Sdrive18i

Με αναβαθμισμένο 1.500άρη turbo κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο, η BMW X1 sDrive18i αποκτά ακόμη περισσότερα εφόδια για να αντιμετωπίσει τον έτσι κι αλλιώς δύσκολο ανταγωνισμό στην κατηγορία των crossover/SUV μοντέλων.

Subaru-XV-Test

Η 2η γενιά του XV βάζει δυναμικά τη Subaru στο «παιχνίδι» της κατηγορίας των crossover. 

AUDI-TTRS

Η τακτική του κεραυνοβόλου πολέμου βασίστηκε στα χαρακτηριστικά που σήμερα το TT RS μεταφέρει στον δρόμο. Εκρηκτική δύναμη πυρός, αστραπιαία ευελιξία και χειρουργική αποτελεσματικότητα.

T-Roc-Test-1000

Φρέσκο και στιλάτο, το VW T-Roc λανσάρεται στην ελληνική αγορά ως το μικρότερο SUV της γερμανικής εταιρείας, έχοντας μια πλήρη γκάμα κινητήρων. Εμείς, δοκιμάζουμε την πιο εμπορική του έκδοση με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων.

Οδηγώντας το υβριδικό Toyota C-HR

Αρκετές φορές οι υποψήφιοι αγοραστές ενός υβριδικού αυτοκινήτου διστάζουν, καθώς αναρωτιούνται τι περιορισμούς μπορεί να ενέχει η χρήση του.