BMW Designworks: Πολυτελή drones με επιβάτες!

BMW-Designworks-drone-tsiro-1000

Οι εταιρείες αυτοκινήτων δεν επιθυμούν πλέον να είναι γνωστές αποκλειστικά ως τέτοιες. Αυτές τις μέρες, είναι σημαντικό να παρουσιάζεις τον εαυτό σου ως φίρμα κινητικότητας, χωρίς περιορισμούς. Μια θυγατρική της BMW κάνει λόγο για ένα πολυτελές επιβατικό drone.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι πολλές εταιρείες αυτοκινήτων, και ειδικά τα τμήματα σχεδιασμού, έχουν από καιρό την ελευθερία να μετακινούνται εκτός των καθιερωμένων αυτοκινητοβιομηχανιών. Όπως είναι για παράδειγμα η Designworks, μια συμβουλευτική σχεδιαστική φίρμα με έδρα την Καλιφόρνια που δημιουργήθηκε το 1972 και εξαγοράστηκε από τη BMW το 1995, αφού πρώτα είχε φτιάξει τη φήμη της για τη μελλοντική κινητικότητα.

Στην ουσία, είναι μια θυγατρική της BMW. Έτσι, ενώ έργα της βασίζονται στις BMW 3, 8 και X5 αλλά και στη νέα σειρά 5, είναι εξίσου πιθανό να ασχολείται με σχέδια καμπίνας για τη Singapore Airlines ή ένα όραμα για το μέλλον της κατασκήνωσης με αφορμή το The North Face. 

“Εργαζόμαστε σε ένα μοντέλο 50:50 προκειμένου να προσφέρουμε λύσεις στο BMW Group και σε άλλες περί αυτό μάρκες”, λέει ο πρόεδρος της Designworks, Holger Hampf. “Σε ότι αφορά στη BMW, πρέπει να αγωνιστούμε σκληρά προκειμένου να κερδίσουμε το δικαίωμα να συνεχίσουμε να παρουσιάζουμε τα καινοτόμα σχέδια μας, ενώ για τα υπόλοιπα projects που τρέχουμε παράλληλα, λειτουργούμε με στόχο να επεκτείνουμε τη μάθηση μας αλλά και να εξασφαλίζουμε τη βιωσιμότητά μας. Υπό αυτή την έννοια, ακολουθούμε επιχειρηματικό σχεδιασμό. Δεν θέλουμε να εργαστούμε για κανέναν, αλλά θέτουμε φιλόδοξους οικονομικούς στόχους που μας οδηγούν σε χώρους ενδιαφέροντος που μας επιτρέπουν να εξελίσσουμε τις μορφές κινητικότητας, που σε άλλη περίπτωση δεν θα είχαμε τη δυνατότητα να κάνουμε”.

Έτσι, εδώ έχουμε μια επιλογή από μερικά ελκυστικά έργα στα οποία δουλέψαμε αρκετά. Οι σύγχρονες μεταφορές χρειάζονται μια ριζική επανεξέταση και αυτή αποτελεί την άμεση προτεραιότητα της Designworks. Όλοι θέλουν να ακούσουν την ερμηνεία της BMW για το μέλλον του αυτοκινήτου, αλλά αυτό δεν είναι που αφορά εμάς», λέει ο Hampf. “Εδώ βυθίζουμε τον εαυτό μας σε έναν άλλο κόσμο έτσι ώστε να σκεφτόμαστε αποτελεσματικά πως μπορούμε να φτάσουμε από το σημείο Α στο σημείο Β με άλλα μέσα”.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, λέει ο Hampf, είναι η μείωση του βάρους. Η ηλεκτρική μπαταρία δεν θα είχε δουλέψει ποτέ, αλλά το υγρό υδρογόνο είναι ενδιαφέρον. Υπάρχει κάποια σοβαρή επένδυση πίσω από αυτή την τεχνολογία”. Τα ελαφριά υλικά, η ισχύς του υδρογόνου, αλλά και η αποδοχή από τους πελάτες της νέας τεχνολογίας, η διορατικότητα και η εύρεση σχεδιασμού θα μας δώσουν τη δυνατότητα να περάσουμε στο επόμενο στάδιο των μετακινήσεων.




Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης