Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Η Continental δημιουργεί νέο ισχυρό υβριδικό σύστημα
Η Continental δημιουργεί νέο ισχυρό υβριδικό σύστημα
Η Continental πραγματοποιεί την έκπληξη δημιουργώντας τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο μάλιστα αποκαλείται Vitesco Technologies και είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη τεχνολογιών που ελπίζει πως θα προωθήσει προσεχώς στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αναμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον...
Το πιο δημοφιλές από αυτά είναι ένα σύστημα κίνησης 48 volt που η Continental λέει ότι επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς την πολυπλοκότητα, το κόστος και το βάρος ενός τυπικού υβριδικού συστήματος υψηλής τάσης. Το σύστημα αποτελείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 30 kW με υδρόψυξη τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μαζί βέβαια με τα ηλεκτρονικά ισχύος που η Continental λέει ότι έχουν βελτιστοποιηθεί για να χειρίζονται υψηλότερα ρεύματα και να είναι πιο αποδοτικά.
Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.
Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.
Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.
Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα