Η Continental δημιουργεί νέο ισχυρό υβριδικό σύστημα

Continental-Hybrid-System-tsiro-1000

Η Continental πραγματοποιεί την έκπληξη δημιουργώντας τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο μάλιστα αποκαλείται Vitesco Technologies και είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη τεχνολογιών που ελπίζει πως θα προωθήσει προσεχώς στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αναμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον...

Το πιο δημοφιλές από αυτά είναι ένα σύστημα κίνησης 48 volt που η Continental λέει ότι επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς την πολυπλοκότητα, το κόστος και το βάρος ενός τυπικού υβριδικού συστήματος υψηλής τάσης. Το σύστημα αποτελείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 30 kW με υδρόψυξη τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μαζί βέβαια με τα ηλεκτρονικά ισχύος που η Continental λέει ότι έχουν βελτιστοποιηθεί για να χειρίζονται υψηλότερα ρεύματα και να είναι πιο αποδοτικά.

Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.

Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Για κάποιο λόγο πουλάνε πολύ περισσότερα mild hybrids παρά plug-in hybrids. Μάλιστα τα πρώτα παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων ενώ τα δεύτερα κατακρημνίζονται. O λόγος από ότι φαίνεται είναι η πόλωση μεταξύ των mild hybrids και των ηλεκτρικών που επίσης παρουσιάζουν φρενήρη άνοδο πωλήσεων. Επειδή δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης για να προβλέψει ποια θα επικρατήσουν στο τέλος, φαίνεται ότι οι εταιρίες προσπαθούν να κάνουν μια τελευταία αρπαχτή τώρα που δεν βρίσκουν αρκετές μπαταρίες για αμιγώς ηλεκτρικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

LEAF-4

Αυξάνονται και πληθύνονται τα ηλεκτρικά μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει ο Έλληνας υποψήφιος αγοραστής, προσφέροντας μεταξύ άλλων χαμηλό κόστος κίνησης στον ιδιοκτήτη τους. Ποια είναι όμως όλα τα ηλεκτρικά της αγοράς και πόσο κοστίζουν;

Porsche-Taycan-Nurb-tsiro-1000

Η προπαραγωγής Porsche Taycan έκανε ρεκόρ γύρου στο Nordschleife με 7 sec και 42 min. Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, ανταποκρίθηκε γρήγορα στέλνοντας ένα αναβαθμισμένο Model S στο Nurburgring προκειμένου να καταρρίψει το χρόνο της Porsche.

7
Wiesmann-project-gecko-teaser-tsiro-1000

Ο Γερμανός κατασκευαστής Wiesmann θα τερματίσει μια ταραχώδη περίοδο στην ιστορία του, εισάγοντας ένα καινούριο αυτοκίνητο το 2020. Το εντυπωσιακό πρωτότυπο Gecko Project, θα αντλήσει έμπνευση από την περιορισμένη έκδοση GT MF5 του 2009.

190916142244_NISSAN_Qashqai1000x600-1

Το απόλυτο best-seller SUV της Nissan αναμένεται να περάσει στην τρίτη του γενιά στα τέλη του 2020. Σας παρουσιάζουμε των πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη κατασκοπευτική εικόνα του επόμενου Qashqai και όλες τις νέες πληροφορίες γύρω από αυτό!

190917172709_ToyoRav4Hyb_2

Το όχημα, που δημιούργησε την κατηγορία των Sport Utility Vehicles επέστρεψε δυναμικά και ανατρέπει τα δεδομένα. Υβριδικό, τετρακίνητο, με νέα εμφάνιση και φυσικά όλη την σύγχρονη τεχνολογία, για την ασφάλεια και την διασκέδαση στο εσωτερικό του.

AC-schnitzer-bmw-3-series-tsiro-1000

Όπως υποσχέθηκε νωρίτερα μέσα στο έτος, η επίσημη εταιρία βελτιώσεων AC Schnitzer ανέλαβε την αναβάθμιση της σειράς 3 της BMW (G20), εννοείται με όσα θετικά συνεπάγεται αυτή η κίνηση.