News
#TAGS:

Aυτή είναι η νέα BMW Σειρά 8

bmw-8-series-2018

Η BMW δίνει στη δημοσιότητα τις επίσημες εικόνες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μεγάλου κουπέ μοντέλου της. Ας γνωρίσουμε τη νέα Σειρά 8.

Η Σειρά 8 τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας της γερμανικής φίρμας, λανσάροντας ταυτόχρονα μια νέα και πιο δυναμική σχεδιαστική γλώσσα για την BMW.

Mε μήκος 4.843 χλστ. & μεταξόνιο 2.882 χλστ., η νέα 8άρα εντυπωσιάζει με την πληθωρική της εμφάνιση. Στο εμπρόσθιο μέρος συναντούμε μια μεγάλη μάσκα, το μυώδες καπό και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, τα «κοψίματα» στο κάτω μέρος των φτερών, η κεκλιμένη οροφή από Carbon, αλλά και πίσω μέρος με τα πολλά φουσκώματα συνθέτουν ένα από τα πιο σπορτιφ αμαξώματα που έχει παρουσιάσει η βαυαρική φίρμα στην ιστορία της.

 

Στο εσωτερικό τώρα, οι υψηλές δόσεις πολυτέλειας συνδυάζονται με high tech στοιχεία. Έτσι, εκτός των πολλών τεχνολογιών άνεσης-ασφάλειας-συνδεσιμότητας, βρίσκουμε έναν εντελώς νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής στο κέντρο 10,25 ιντσών. Οι άνθρωποι της εταιρείας υπόσχονται αυξημένη ευρυχωρία και το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 420 λίτρων.  

 

Αρχικά η Σειρά 8 θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις κινητήρων. Στην περίπτωση της M850i xDrive έκδοση έχει τοποθετηθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 4.4lt ( 530 άλογα, 750 Nm ροπής στις 1.800 rpm & 0-100 σε 3,7 sec). Eπίσης, η κίνηση μεταφέρεται μόνιμα στους 4 τροχούς μέσω στάνταρ αυτόματου κιβωτίου.

 

Στο λανσάρισμα η νέα 8άρα coupe θα προσφέρεται και στην έκδοση 840d xDrive, με τον 3λιτρο turbo-diesel κινητήρα απόδοσης 320 αλόγων και 670 Νm ροπής στις 1.750 στροφές. Τα 0-100 ολοκληρώνεται σε λιγότερα από πέντε δευτερόλεπτα.

 

Οι πωλήσεις της BMW 8-Series Coupe στην ευρωπαϊκή αγορά θα αρχίσουν τον προσεχή Νοέμβριο.

 

ΣΧΟΛΙΑ (17)

Πάνος

Απ'έξω, κούκλα, 100%. Από μέσα, απλά τραγική. Πώς κατάφεραν και ταίριαξαν ένα τόσο προχωρημένο σχεδιαστικά εξωτερικό, με τέλειες αναλογίες, με ένα ταμπλό που σε πάει προς Κίνα μεριά, είναι απορίας άξιο....

Μ.Γ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ "ΦΙΛΕ Πάνος" ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΦΩΤΟ.......................

GT-R

για την ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ(παλι)απο τα ΝΑΖΙΔΙΑ ελλαδα ποσο να παει αραγε?

Βλακάκο

Η Ελλάδα είναι κατεχόμενη από τους κουμουνιστές!

GT-R

μπραβο το παιδι,αντε παρε καμια bosch τωρα να μαζεψεις τα ασυμαζευτα...ΣΤΟΚΕ

Deutschland!

Πάρε το Datsunoχρέπι σου το Tida και πήγαινε μιά βόλτα στην πλατεία στα Λιόσια, να ξεσκάσεις! Τρώτε τρελλές πίκρες, Γιαπωνεζοκάγκουρες.....

Bernie

Το ταμπλο απογοητευση...

Χ

Πανέμορφη,όπως και η νέα Χ5.Οσο για 'σένα φίλε δημιουργική αμηχανία,όταν-και αν- την δείς ποτέ στο δρόμο(στο εξωτερικό,γιατί εδω πέρα μάλλον δεν),θα σου φύγουν τα σαγόνια,όπως σου έφυγαν οταν είδες(αν είδες βέβαια) την 6άρα.Αλλιώς βολέψου με το μικρομεσαίο χιουντάι.Για την Ελλάδα καλό είναι.Λές οτι έχεις και ΚΟΥΠΕ!Τσσσσσσσςςςςςς!Πρώτη μούρη να 'ούμ!

Εγω

Τι,βγαίνει και diesel;Δεν καταργούνται αυτα; Αντίο πα πα,ξανά κοιτάξτε το εκεί στο Π. Θ......

George

Φυσικά και καταργούνται τα diesel. Δεν ξέρω αν σου διαφεύγει αλλά δεν υπάρχει μια παγκόσμια κυβέρνηση που θα αποφασίσει ταυτόχρονα την κατάργηση για όλον τον πλανήτη. Σταδιακά λοιπόν γίνεται. Το Μιλάνο προστέθηκε στις πόλεις που απαγορεύουν την κυκλοφορία τους. Από 1-1-2019 ξεκινάνε τα πρώτα μέχρι το euro 3, από Οκτώβριο του ίδιου έτους προχωράνε στην επόμενη φάση (τα euro 4) και από το 2024 (σε 5,5 χρόνια) πάνε και τα euro 5, αφήνοντας ερωτηματικό μόνο για το πότε θα καταργηθούν και τα euro 6. Και euro 7 δεν θα προλάβει να υπάρξει γιατί ακόμη απέχουν πολύ από το να πιάσουν τα όρια ρύπων που θέτει το euro 6, ασχέτως αν παίρνουν πιστοποιήσεις. Με την προσθήκη του RDE 1 και RDE 2 στις μετρήσεις, το euro 6 πάει για μόνιμο μέχρι το τέλος των diesel. Ποιος σκεπτόμενος θα αγοράσει euro 6 όταν θα ξέρει ότι το δικό του θα είναι το επόμενο? Αλλά κάποιοι κατασκευαστές με το diesel θα πεθάνουν αφού αυτό ξέρουν καλά κι αυτό εμπιστεύονται. Το ότι θα συνεχίσουν να τα βγάζουν δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει και η ανάλογη αγορά. Βαρυχειμωνιά χωρίς τέλος θα τα πλακώσει.

Tesla

Περικόπτουμε χιλιάδες θέσεις εργασίας , μπας και γλυτώσουμε το φαλιμέντο! Κόψε ρε κακόμοιρε ΦΩΣΤΗΡΑ ΤΟΥ ΚΑΦΕΝΕΙΟΥ, τις μπαρούφες στον κόσμο!

George

Έχεις πολύ πλάκα. Αναδιάρθρωση θέσεων κάνει. Φυσικά και θα απολύσει κάποιους αχρείαστους από τη στιγμή που έλυσε τα προβλήματα στη γραμμή παραγωγής λόγω δυσλειτουργίας κάποιων ρομπότ που τα άλλαξαν με πιο εξελιγμένα. Από την άλλη, κάθε χρόνο έχει πολύ περισσότερους εργαζόμενους από τον προηγούμενο. Προσλαμβάνει διαρκώς ξέρεις γιατί αναπτύσσεται ραγδαία. Ψάξε καλύτερα να βρεις στο ιντερνετ καμιά φωτιά πάλι για να πανηγυρίσεις. Νομίζω έπιασε πάλι ένα Tesla Model S του 2013. Αλλά από τα υπόλοιπα καίγονται 17 κάθε ώρα ή 150.000 το χρόνο μόνο στην Αμερική.

Βρε George μαζί σου αλλά

φέρε μου έναν πιστοποιημένο νεκρό από τα diesel αυτοκίνητα (πόσο μάλλον από τα euro 4-5-6) και θα σου φέρω δεκάδες από το τσιγάρο, το μολυσμένο νερό, τα φυτοφάρμακα, το αλκοόλ, τους ρύπους των εργοστασίων, τα διυλιστηρία κλπ. Τέλος εξήγησέ μου γιατί όλα τα pick up στην Ελλάδα βγαίνουν μόνο σε diesel τα τελευταία δέκα χρόνια.

Κίτσος

Τα pick up στην Ελλάδα βγαίνουν μόνο σε diesel τα τελευταία 10 χρονια γιατί τότε απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση.Στον υπολοιπο πλανήτη πάντα diesel έβγαιναν.(εκτός Αμερικής φυσικά για τους γνωστούς λόγους)

George

Πιστοποίηση δίνουν μόνο από την τελική αιτία οι γιατροί, όχι από αυτό που προκάλεσε την ασθένεια, με εξαίρεση κάποιες περιπτώσεις που πέθαναν από δηλητηρίαση σε κλειστούς χώρους. Θα σου πουν δηλαδή καρκίνος, εγκεφαλικό, καρδιά κλπ. Από εκεί και πέρα έχουν υπολογιστεί τα ποσοστά συμμετοχής του diesel αλλά και αυτών που αναφέρεις σε διάφορες μελέτες. Για τα pick up πες μας εσύ. Εγώ ξέρω ότι τεράστια πλοία έχουν ξεκινήσει να φτιάχνονται ηλεκτροκίνητα (series hybrids). Μπορεί να κυκλοφορούν κιόλας κάποια. Μικρότερα (ferries) υπάρχουν ήδη αμιγώς ηλεκτρικά. Τα pick up θα ήταν παιχνιδάκι επομένως ακόμη και δέκα χρόνια πριν και με την τεχνολογία που υπήρχε, έστω και σαν series hybrids. Ας ρωτήσουν τους πλοιοκτήτες να μάθουν γιατί το κάνουν και πως γίνεται.

Δημιουργική αμηχανία

Το hundai coupe 3 είναι καλύτερο. Καλά αυτά είναι τα ακριβά αυτοκίνητα, αντιγράφουνε ένα όχημα, του βάζουμε και οθόνη!!! - το αυτοκίνητο πάει όπου κυτάζει οοδηγός όχι αλλού- και το λένε ότι τι είναι ??? Δημιουργικός σχεδιαστικός και μηχανολογικός μηδενισμός.

Πιωμένος

Μαζί σου...χικ.....μεγάλε.....χικ.....τα είπες όλα......χικ.....πιάσε άλλο ένα......χικ......καρτούτσο! Το Dacia μου......χικ......είναι καλύτερο........ΧΙΙΙΙΙΚΚΚΚ!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Lada

Η νέα γενιά του Lada Niva είναι προ των πυλών και πλέον, σύμφωνα με δηλώσεις του Προέδρου της εταιρείας, το νέο μοντέλο θα πωληθεί όχι μόνο στην αγορά της Ρωσίας και των όμορων χωρών, αλλά θα διατεθεί και σε πολλές αγορές της υπόλοιπης Ευρώπης.

NEO_AUDI_Q3

Για 3η χρονιά διοργανώνεται το Audi on Tour, μία εκδήλωση που προσφέρει την ευκαιρία οδήγησης ξεχωριστών μοντέλων της Audi. Στο εφετινό Audi on Tour ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουργια Q3 και A1, που για πρώτη φορά είναι διαθέσιμα στο ευρύ κοινό για test-drive.

Bulgaria

Στα 1.2 ευρώ/λτ. έφθασε η τιμή της βενζίνης στη γειτονική Βουλγαρία, οδηγώντας χιλιάδες πολίτες σε όλη τη χώρα να διαδηλώσουν χθες Κυριακή ενάντια στις υψηλές τιμές καυσίμων, αποκλείοντας την κυκλοφορία σε 20 πόλεις της χώρας και στους κύριους οδικούς άξονες μεταξύ των οποίων και στις προσβάσεις προς την Τουρκία και την Ελλάδα.

Mercedes

Αυτή η τροποποιημένη από την Brabus Mercedes-AMG E63 διαθέτει τις απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σας. Αποδίδει 789 ίππους και 1.000 Nm ροπής από τις 3.500 rpm. Το τετράθυρο “supercar” χρειάζεται μόνο τρία δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το 0-100 km/h.