Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Προ των πυλών η νέα Jaguar Ε-Pace
Προ των πυλών η νέα Jaguar Ε-Pace
Το φως της δημοσιότητας βλέπουν νέες κατασκοπευτικές φωτογραφίες ενός από τα πρωτότυπα δοκιμών της νέας Jaguar E-Pace που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στη χρονιά
UPD:
Στο πλαίσιο της γενικής ανανέωσης της γκάμας της η Jaguar έχει στα άμεσα πλάνα την αντικατάσταση της E-Pace με το νέο μοντέλο να αναμένεται μέσα στο 2020. Όπως συνέβη και με το νέο Land Rover Discovery Sport η νέα E-Pace θα βασίζεται πλέον στην προηγμένη πλατφόρμα Premium Transverse Architecture της JLR. Θυμίζουμε πως το μικρό SUV της Jaguar είναι το μόνο μοντέλο της που χρησιμοποιεί ακόμα την παλιά πλατφόρμα D8 η οποία έχει τις ρίζες της στην εποχή που η βρετανική εταιρία είχε ισχυρούς δεσμούς με την Ford.
Η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει την υιοθέτηση των νέων 48-volt υβριδικών μονάδων της εταιρίας που συνοδεύουν όλες τις αυτόματες εκδόσεις και του νέου Range Rover Evogue. Η νέα Ε-Pace θα προσφέρεται με δίλιτρο τερακύλινδρο βενζινοκινητήρα με 200, 250 και 300 ίππους καθώς και με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα με 150, 180 και 240 ίππους. Όλες οι εκδόσεις θα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Επιπλέον για πρώτη φορά η Ε-Pace θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση που φημολογείται πως θα φθάνει τους 250 ίππους.
Η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας θα συνοδεύεται και από ανάλογες αισθητικές αλλά και τεχνολογικές αλλαγές στο εσωτερικό με κυριότερες προσθήκες το πακε΄το των πιο πρόσφατων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας καθώς και το σύστημα πολυμέσων Touch Pro Duo. Σχεδιαστικά μάλιστα το εσωτερικό αναμένεται να έχει αρκετές επιρροές από την I-Pace και το Evoque ενώ εξωτερικά φαίνεται πως διατηρούνται οι βασικές γραμμές της σιλουέτας χωρίς όμως να μπορούμε ακόμα να διακρίνουμε λεπτομέρειες λόγω και του έντονου καμουφλάζ του αυτοκινήτου δοκιμών που απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός.
Η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει την υιοθέτηση των νέων 48-volt υβριδικών μονάδων της εταιρίας που συνοδεύουν όλες τις αυτόματες εκδόσεις και του νέου Range Rover Evogue. Η νέα Ε-Pace θα προσφέρεται με δίλιτρο τερακύλινδρο βενζινοκινητήρα με 200, 250 και 300 ίππους καθώς και με δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα με 150, 180 και 240 ίππους. Όλες οι εκδόσεις θα συνοδεύονται από αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης. Επιπλέον για πρώτη φορά η Ε-Pace θα προσφέρεται και σε plug-in υβριδική έκδοση με τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση που φημολογείται πως θα φθάνει τους 250 ίππους.
Η υιοθέτηση της νέας πλατφόρμας θα συνοδεύεται και από ανάλογες αισθητικές αλλά και τεχνολογικές αλλαγές στο εσωτερικό με κυριότερες προσθήκες το πακε΄το των πιο πρόσφατων συστημάτων υποβοήθησης και ασφάλειας καθώς και το σύστημα πολυμέσων Touch Pro Duo. Σχεδιαστικά μάλιστα το εσωτερικό αναμένεται να έχει αρκετές επιρροές από την I-Pace και το Evoque ενώ εξωτερικά φαίνεται πως διατηρούνται οι βασικές γραμμές της σιλουέτας χωρίς όμως να μπορούμε ακόμα να διακρίνουμε λεπτομέρειες λόγω και του έντονου καμουφλάζ του αυτοκινήτου δοκιμών που απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα