Το fēnix 8 της Garmin είναι το απόλυτο εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στην πολυάσχολη και απαιτητική καθημερινότητά σου.
Τιμή και δόξα στην Porsche 911 GT3
Τιμή και δόξα στην Porsche 911 GT3
Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά supercars της Porsche, η συναρπαστική 911 GT3 κλείνει φέτος τα 20στά της γενέθλια.
Ήταν 1999, όταν στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Porsche παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό την έκδοση GT3 της 911, όντας ο φυσικός διάδοχος της θρυλικής 911 Carrera RS 2.7. Η συγκεκριμένη έκδοση διέθετε έναν flat six ατμοσφαιρικό κινητήρα 3,6 λίτρων, απόδοσης 360 ίππων, κιβώτιο έξι σχέσεων από την σκληροπυρηνική GT2, ρυθμιζόμενη ανάρτηση με αντιστρεπτικές ράβδους, καθώς και ένα αεροδυναμικό body kit. Αποτέλεσμα των παραπάνω χαρακτηριστικών ήταν η ριζοσπαστική για την εποχή της 911 GT3, με οδηγό τον Βάλτερ Ρερλ να σπάσει τον χρόνο των 8 λεπτών στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.
Από εκείνο το σημείο και μετά, η γερμανική φίρμα παρουσίαζε ανά τρία ή τέσσερα χρόνια τη νέα γενιά της GT3. Το 2003, η ισχύς του boxer κινητήρα αυξάνεται στους 381 ίππους, χάρη στο σύστημα VarioCam, το οποίο μεταβάλλει την βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής και τον χρονισμό εισαγωγής/εξαγωγής. Επίσης ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα μπορούσε προαιρετικά να τοποθετήσει κεραμικά φρένα (PCCB). Η επόμενη 911 GT3, που παρουσιάστηκε το 2006, απέδιδε 415 ίππους και διέθετε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (PASM). Ακολουθεί το 2009 η GT3 (997.2) με τον 6κύλινδρο κινητήρα να έχει αυξήσει τη χωρητικότητά του στα 3,8 λίτρα και να αποδίδει 435 ίππους, ενώ η τοποθέτηση μίας νέας πίσω πτέρυγας αύξησε την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Επίσης η συγκεκριμένη GT3 ήταν η πρώτη που διέθετε μονομπούλονες ζάντες και ενισχυμένες βάσεις κινητήρα.
Στα πενηντάχρονα γενέθλια της Porsche, το 2013, έκανε την επίσημη πρεμιέρα η 5η γενιά της 911 GT3, έχοντας νέο μοτέρ με ισχύ 475 ίππων, νέο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο PDK, καθώς και ενεργή πίσω τετραδιεύθυνση. Η τωρινή γενιά παρουσιάστηκε το 2017 με τον κινητήρα των 4,0 λίτρων να αποδίδει 500 ίππους και να συνδυάζεται είτε με αυτόματο κιβώτιο PDK, είτε με χειροκίνητο. Πιθανότατα, στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου να δούμε από κοντά την εντελώς νέα γενιά της 911 GT3 (992), που ίσως ξεπεράσει τους 550 ίππους σε ισχύ.
Από εκείνο το σημείο και μετά, η γερμανική φίρμα παρουσίαζε ανά τρία ή τέσσερα χρόνια τη νέα γενιά της GT3. Το 2003, η ισχύς του boxer κινητήρα αυξάνεται στους 381 ίππους, χάρη στο σύστημα VarioCam, το οποίο μεταβάλλει την βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής και τον χρονισμό εισαγωγής/εξαγωγής. Επίσης ο ενδιαφερόμενος αγοραστής θα μπορούσε προαιρετικά να τοποθετήσει κεραμικά φρένα (PCCB). Η επόμενη 911 GT3, που παρουσιάστηκε το 2006, απέδιδε 415 ίππους και διέθετε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (PASM). Ακολουθεί το 2009 η GT3 (997.2) με τον 6κύλινδρο κινητήρα να έχει αυξήσει τη χωρητικότητά του στα 3,8 λίτρα και να αποδίδει 435 ίππους, ενώ η τοποθέτηση μίας νέας πίσω πτέρυγας αύξησε την κάθετη αεροδυναμική πίεση. Επίσης η συγκεκριμένη GT3 ήταν η πρώτη που διέθετε μονομπούλονες ζάντες και ενισχυμένες βάσεις κινητήρα.
Στα πενηντάχρονα γενέθλια της Porsche, το 2013, έκανε την επίσημη πρεμιέρα η 5η γενιά της 911 GT3, έχοντας νέο μοτέρ με ισχύ 475 ίππων, νέο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο PDK, καθώς και ενεργή πίσω τετραδιεύθυνση. Η τωρινή γενιά παρουσιάστηκε το 2017 με τον κινητήρα των 4,0 λίτρων να αποδίδει 500 ίππους και να συνδυάζεται είτε με αυτόματο κιβώτιο PDK, είτε με χειροκίνητο. Πιθανότατα, στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου να δούμε από κοντά την εντελώς νέα γενιά της 911 GT3 (992), που ίσως ξεπεράσει τους 550 ίππους σε ισχύ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα