Οι πρωταθλητές δεν ξεκίνησαν με το δεξί τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Η RB10 έχει μείνει επί 3 μέρες καθηλωμένη στο γκαράζ και τα πράγματα δε φαίνεται ότι μπορεί ν’ αλλάξουν σήμερα.
Όπως προκύπτει από τις αναλύσεις που γίνονται στη Χερέθ, η Αυστριακή ομάδα αντιμετωπίζει πολλά διαφορετικά προβλήματα. Το θέμα με τον αποθηκευτικό χώρο ενέργειας (Energy Store) της Renault επιλύθηκε με αλλαγές στην καλωδίωση. Όμως αυτό δημιούργησε μια σειρά από άλλα θέμα στο λογισμικό και στη συνδεσμολογία των ηλεκτροκινητήρων. Εκτός αυτού όμως είναι σαφές πως η επιθετική σχεδίαση δια χειρός Άντριαν Νιούι της RB10 προκαλεί προβλήματα υπερθέρμανσης στα περιφερειακά συστήματα της μονάδας ισχύος.
Μιλώντας σχετικά χτες ο Ντανιέλ Ρικιάρντο τόνισε:
«Θα χρειαστεί να πάμε πίσω στο εργοστάσιο για να επιλύσουμε το θέμα. Όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν προσπαθούμε να βρούμε μια γρήγορη λύση επιτόπου. Για σχεδόν 36 ώρες προσπαθούμε να βγάλουμε το μονοθέσιο στην πίστα. Δεν είμαστε βέβαιοι πλέον. Ο Νιούι επέστρεψε εσπευσμένα στο εργοστάσιο και το σχεδιαστήριό του για να βρει μια λύση. Είναι σίγουρο πως θα βρει το επόμενο βήμα. Υπάρχει ακόμη χρόνος. Ακόμη κι αν πάμε στη Μελβούρνη όπως – όπως η σεζόν είναι μεγάλη. Η ομάδα ξέρει τι χρειάζεται για να κερδίσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό».
Κλείσιμο
Η RB10 χτες στη Χερέθ με προβλήματα υπερθέρμανσης.
Υπάρχουν στιγμές που η πόλη, παρά τον θόρυβο, την κίνηση και το ασταμάτητο τρέξιμο, μοιάζει να επιβραδύνει για λίγο σαν να σου λέει «έλα, πάρε μια ανάσα». Αυτή την αίσθηση προσφέρει και η νέα πρωτοβουλία της Uber, μια μικρή επιστροφή χρόνου μέσα στο χάος της πόλης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.