Το Ford Ranger και σε PHEV έκδοση

Το Ford Ranger και σε PHEV έκδοση

Η νέα έκδοση του Ford Ranger προσφέρει όλες τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις στην Ευρώπη pick-up μοντέλου, οι οποίες για πρώτη φορά ενισχύονται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης.

Το Ford Ranger και σε PHEV έκδοση

Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία του Ranger PHEV, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία,  χωρίς εκπομπές ρύπων, καθώς και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας.

Παράλληλα, διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που απολαμβάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί από το ευέλικτο pick-up μοντέλο της Ford, το οποίο τους υποστηρίζει για πάνω από δυόμιση δεκαετίες.
Το Ford Ranger και σε PHEV έκδοση

ranger_2

Κλείσιμο
Πιο συγκεκριμένα το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Ford Ranger PHEV συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα EcoBoost χωρητικότητας 2,3 λίτρων της Ford και το 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 11,8 kWh.

Συνδυαστικά η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 281 ίππους και η ροπή ανέρχεται στα 697 Nm, την υψηλότερη που έχει επιτευχθεί ποτέ σε Ranger παραγωγής.
ranger_4

Η μπαταρία του νέου Ranger PHEV φορτίζεται σε λιγότερο από τέσσερις ώρες χρησιμοποιώντας μονοφασικό φορτιστή, ενώ με πλήρη φόρτιση, το Ranger PHEV μπορεί να διανύσει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 50 χλμ.

Διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard 2 -παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού.
Το Ford Ranger και σε PHEV έκδοση

Το σύστημα τετρακίνησης e-4WD μπορεί να στέλνει αυτόματα ροπή μέσω του κινητήρα βενζίνης, του ηλεκτροκινητήρα ή της συνδυασμένης λειτουργίας τους και στους τέσσερις τροχούς για την αντιμετώπιση δύσκολων εδαφών ή την προσαρμογή σε συγκεκριμένα σενάρια οδήγησης – με την υποστήριξη ενός κιβωτίου μεταφοράς με κοντές/μακριές σχέσεις και ενός μπλοκέ διαφορικού στον πίσω άξονα.

Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των λειτουργιών Normal, Eco, Sport, Slippery, Tow/Haul, Mud/Ruts και Sand, με το Ranger PHEV να προσαρμόσει καταλλήλως την κατανομή ροπής στους τροχούς ανάλογα με τις απαιτήσεις.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης