Η JLR δοκιμάζει στην έρημο Σαχάρα το πρωτότυπο Defender Dakar D7X-R, το οποίο θα συμμετέχει στο φημισμένο Ράλι Ντακάρ.
Το Defender ανέκαθεν ήταν για τη Land Rover το «χρυσό παιδί», το μοντέλο που προωθούσε ως ένα από τα κορυφαία SUV στα δύσβατα εδάφη, άτι που θέλει να το αποδείξει περίτρανα, με την πρώτη της συμμετοχή στο Ράλι Ντακάρ.
Για να το πετύχει αυτό, κατασκεύασε το Defender Dakar D7X-R. Καθότι θα συμμετέχει στην πιο ευέλικτη ως προς τις προδιαγραφές κατηγορία «Stock», το βρετανικό αγωνιστικό έχει αμάξωμα από αλουμίνιο και συμβατική διάταξη των μηχανικών μερών, με τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης να έχουν τοποθετηθεί μπροστά από τον οδηγό.
Κλείσιμο
Η Land Rover δεν έχει γνωστοποιήσει λεπτομερώς τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, ωστόσο πιθανολογείται πως το DefenderDakar D7X-R θα κινείται χάρη σε έναν τροποποιημένο V8 κινητήρα 4,4 λίτρων της BMW, ίδιο με αυτόν που βρίσκουμε και στα πολιτικά Defender.
Οι Βρετανοί θα φέρουν τρία αγωνιστικά στη Σαουδική Αραβία τον Ιανουάριο του 2026, στο πλαίσιο του αγώνα. Δύο εξ αυτών θα συμμετάσχουν και στους υπόλοιπους γύρους του World Rally-Raid.
Μία σημαντική προσθήκη στην προσπάθεια της Land Rover είναι ο άνθρωπος που θα οδηγήσει το Defender Dakar D7X-R. Και αυτός δεν είναι άλλος από τον Στεφάν Πετερανσέλ, 14 φορές νικητή του Ράλι Ντακάρ, ο οποίος μετράει 35 συμμετοχές στον πιο απαιτητικό αγώνα αντοχής του κόσμου, τόσο με αυτοκίνητο όσο και με μοτοσυκλέτα.
Μαζί του θα είναι ο Ρόκας Μπατσιούσκα, πρωταθλητής του W2RC με αρκετή εμπειρία και τερματισμούς στη 2η και την 3η θέση τα προηγούμενα χρόνια στο Ράλι Ντακάρ.
Στην Αθήνα του 2025, η μετακίνηση για όσους επιλέγουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς των Συγκοινωνιών Αθηνών έχει αποκτήσει έναν πιο χαλαρό ρυθμό. Λιγότερο ψάξιμο για εισιτήρια, λιγότερες ουρές, λιγότερο άγχος, αρκεί να βγάλεις από το πορτοφόλι σου μια οποιαδήποτε τραπεζική κάρτα.
Η Χριστουγεννιάτικη συλλογή της Oxford Company προτείνει κομμάτια με χαρακτήρα, υψηλής ποιότητας υλικά και γραμμές που παραμένουν πάντα στη μόδα, για δώρα που διαρκούν.