Αρκετά σχέδια για το μέλλον έχει η McLaren για τον εκρηκτικό V8 που εξελίχθηκε αρχικά για την W1 αλλά όπως φαίνεται θα δούμε και σε άλλα μοντέλα.
Για τη κορυφαία W1, η McLaren Automotive ζήτησε από το Ricardo Group έναν ειδικά σχεδιασμένο V8 με υβριδική υποβοήθηση, ο οποίος θα τοποθετηθεί και στις 399 μονάδες που θα βγουν από το Ουόκινγκ. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως δεν τον προόριζε μόνο για τη W1. Σύμφωνα με τον Πιρς Σκοτ, επικεφαλής επικοινωνίας της McLaren, ο MHP-8 twin-turbo V8 θα αξιοποιηθεί και στη διάδοχο της 750S, την οποία αναμένουμε από το 2028. «Πρωτοπορήσαμε παρουσιάζοντας τον νέο V8 στη W1, αλλά δεν επενδύσαμε τόσα σε αυτόν τον κινητήρα για να τον χρησιμοποιήσουμε μόνο σε 399 αυτοκίνητα. Αυτός θα τροφοδοτεί και την επόμενη γενιά supercar της McLaren, αλλά δε θα σας ανακοινώσουμε από τώρα το πότε ακριβώς θα γίνει αυτό» δήλωσε ο Σκοτ.
Βάσει όσων γνωρίζουμε τώρα, η διάδοχος της 750S απέχει τουλάχιστον τρία χρόνια και η κωδική της ονομασία εντός του βρετανικού εργοστασίου είναι «LT». Λογικά, ο υβριδικός V8 θα έχει πιο ήπιες ρυθμίσεις για τα νέας γενιάς supercar της McLaren, ωστόσο δε γνωρίζουμε ακόμα πόσο. Μία καλή υπόθεση λέει πως η διάδοχος της 750S θα ζυγίζει περίπου 1.480-1.580 κιλά και η ισχύς θα ανέρχεται στους περίπου 850 ίππους. Πολύ πιθανό είναι το μηχανικό σύνολο να συνεργάζεται με το νέο 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ η μπαταρία αναμένεται να είναι μεγαλύτερη από εκείνη των 1,384 kWh της W1. Λέγεται πως μπορεί η χωρητικότητά της να βρίσκεται στα επίπεδα εκείνη της Artura, στις 7,4 kWh, για να προσφέρει μεγαλύτερη υβριδική υποβοήθηση.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.