
Επεκτείνει την καινοτομία «Smart Tunnel» σε τέσσερις νέες σήραγγες συμβάλλοντας στη μείωση των βλαβών στον εξαερισμό, την πυρόσβεση και τα ηλεκτρικά συστήματα εξασφαλίζοντας παράλληλα μεγαλύτερη διάρκειας ζωής του εξοπλισμού
Η παραγωγή του EX30 Cross Country αναμένεται να ξεκινήσει την άνοιξη. Το ηλεκτρικό off-roader θα αποτελεί μοναδική περίπτωση τόσο στην κατηγορία του, όσο και στη γκάμα της Volvo η οποία έχει εδώ και καιρό πάψει να δίνει την ίδια βαρύτητα σε αυτού του είδους τα SUV.
Η βάση δεν διαφοροποιείται, με την πλατφόρμα SEA2 (Sustainable Electric Architecture) να συνεχίζει να υποστηρίζει το ηλεκτροκίνητο σύστημα, φιλοξενώντας την μπαταρία 69 kWh. Η κίνηση θα προέρχεται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ώστε το EX30 Cross Country να εξοπλίζεται με τετρακίνηση. Η συνδυαστική απόδοση θα είναι ίδια με εκείνη του EX30 Twin-Motor των 428 ίππων.
Ο εξοπλισμός του θα είναι σαφώς διαφορετικός σε σύγκριση με το απλό EX30. Αναμένεται να διατηρήσει τη μαύρη μάσκα και τους διαφορετικούς προφυλακτήρες, με προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω, όπως έχουμε ήδη δει στο μοντέλο προ-παραγωγής, ενώ και τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης θα είναι παντός εδάφους.
Οι ζάντες 19 ιντσών που θα «φοράει» το περιπετειώδες EX30 θα διατίθενται αποκλειστικά για την έκδοση Cross Country. Τέλος, η ανάρτηση θα είναι ψηλότερη και πιθανότατα πιο ενδοτική, δημιουργώντας μεγαλύτερη απόσταση του δαπέδου από το έδαφος.
Το τελευταίο λογικά θα επηρεάσει τις επιδόσεις ή ακόμα και την αυτονομία, όμως το ζητούμενο στην προκειμένη περίπτωση είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητες.