Παρά τις φήμες για αναβίωση του ονόματος Lagonda που αποτελούσε την πολυτελή έκφραση της Aston Martin, η βρετανική εταιρία δεν φαίνεται διατεθειμένη να προχωρήσει τελικά σε κάτι τέτοιο.
UPD:
Όταν στη θέση του CEO στην Aston Martin βρισκόταν ο Andy Palmer, η εταιρεία εργαζόταν στην αναγέννηση της Lagonda, ως μια μάρκα πολυτελών, ηλεκτρικών μοντέλων για τα οποία μάλιστα είχαν παρουσιαστεί και κάποια κόνσεπτ για ένα σούπερ σεντάν και ένα SUV. Ωστόσο, κανένα δεν υλοποιήθηκε.
Ο Palmer αποχώρησε το 2020, μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος και έκτοτε, το πρότζεκτ Lagonda σίγασε. Για την ακρίβεια, μπήκε στο ράφι, ώστε να επενδυθούν χρήματα στα ήδη υπάρχοντα και στα μελλοντικά σπορ μοντέλα της Aston Martin. Όπερ και εγένετο, αφού λανσαρίστηκαν η DBX και η Valkyrie.
Η απόδειξη ότι δεν πρόκειται η βρετανική μάρκα να αναβιώσει τη Lagonda ήρθε πρόσφατα διά στόματος του προέδρου, Lawrence Stroll.
Συγκεκριμένα, ο Καναδός δήλωσε: «Πιστεύουμε ότι υπάρχει ήδη αρκετή πολυτέλεια στα σπορ αυτοκίνητά μας, οπότε δεν σκεφτόμαστε να λανσάρουμε ένα μοντέλο με μικρότερη απόδοση και περισσότερη πολυτέλεια. Η ιδέα της Lagonda έχει πεθάνει και δεν συσχετίζεται σε καμία περίπτωση με το πλάνο των ηλεκτρικών μας».
Η Aston Martin ετοιμάζεται να εξηλεκτρίσει σταδιακά τη γκάμα της, αρχής γενομένης το 2026 με το λανσάρισμα ενός ψηλού GT με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.