Οι συνεχείς τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει τα δεδομένα σε πολλούς κλάδους της Οικονομίας και οι εργαζόμενοι χρειάζεται να αναπτύξουν νέες δεξιότητες για να είναι ανταγωνιστικοί και παραγωγικοί.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η μάχη συνεχίζεται...
Τι είπαν οι πρωταγωνιστές κατά τη διάρκεια της προτελευταίας μέρας του EKO Ράλλυ Ακρόπολις...
1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA «Δύσκολη ειδική, δυσκολεύτηκα πολύ με την πρόσφυση. Δεν μπορείς να ξέρεις αν η επιλογή ελαστικών είναι σωστή». 33 ELFYN EVANS/SCOTT MARTIN «Προφανώς προσπαθούμε, η πρόσφυση ήταν πολύ χαμηλή. Το κατηφορικό κομμάτι μού προκάλεσε έκπληξη». 11 THIERRY NEUVILLE/MARTIJN WYDAEGHE «Δεν είχαμε πρόβλημα με τη σκόνη. Έχει πολύ μπόσικο χώμα. Καθαρίσαμε πολύ για τους οδηγούς που ακολουθούν». 69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN «Ήταν καλή επιλογή ελαστικών, χάρη στον μηχανικό μου. Με τα σκληρά ελαστικά εμπρός, ήταν δύσκολα στα λασπωμένα σημεία, αλλά στα υπόλοιπα πίεσα και προσπάθησα να κερδίσω χρόνο». 8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA «Ήταν δύσκολα. Στο δεύτερο κομμάτι η πρόσφυση μειώθηκε τόσο πολύ, που νόμιζα πως είχα κλατάρισμα». 44 GUS GREENSMITH/CHRIS PATTERSON «Η αρχή της ειδικής ήταν καλή, το τέλος ήταν απαιτητικό». 6 DANI SORDO/CANDIDO CARRERA «Προσπάθησα να έχω καθαρές γραμμές, ήταν πολύ γλιστερά. Ήθελα να είμαι συγκεντρωμένος και να πιέσω». 16 ADRIEN FOURMAUX/RENAUD JAMOUL «Σε μια κλειστή, αργή στροφή γλίστρησα και χτύπησα σε μπαριέρα. Δεν υπήρχε καθόλου πρόσφυση. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ σε ειδική σαν αυτή». Χτύπημα εμπρός δεξιά. 7 PIERRE-LOUIS LOUBET/FLORIAN HAUT-LABOURDETTE «Ήταν σαν να οδηγείς σε πάγο στο τέλος». ΣΧΟΛΙΑ Ο Κalle Rovanpera πήρε μία ακόμα ειδική, αυξάνοντας τη διαφορά του στη γενική κατάταξη στα 16,8 δλ. από τον Ott Tanak. Ο Sebastien Ogier παραμένει τρίτος, 30,6 δλ. πίσω από την κορυφή. Ο Adrien Fourmaux είχε επαφή με μπαριέρα, χάνοντας χρόνο μέσα στην ειδική. |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr