PROTOTHEMA

Κόσμος

Κάνει τον γύρο του διαδικτύου

Δείτε το συγκλονιστικό σποτ που απέρριψε η Adidas... για να γίνει τελικά viral

Δείτε το συγκλονιστικό σποτ που απέρριψε η Adidas... για να γίνει τελικά viral

Αποτελεί δημιουργία ενός 26χρονου Γερμανού φοιτητή - Τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας θα έχουν σίγουρα μετανιώσει που το αγνόησαν

Ένα απίστευτα συγκινητικό διαφημιστικό σποτ για την Adidas κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες, κατακτώντας τις καρδιές των χρηστών του Ίντερνετ.


Υπό φυσιολογικές συνθήκες, η ανάδειξη ενός διαφημιστικού σποτ σε viral video είναι κάτι που ονειρεύεται κάθε εταιρεία. Αυτή η περίπτωση ωστόσο διαφέρει, αφού η Adidas όχι μόνο δεν πλήρωσε δεκάρα για τη δημιουργία του εν λόγω διαφημιστικού αλλά το είχε μάλιστα αγνοήσει επιδεικτικά όταν ο δημιουργός του το έστειλε στο τμήμα επικοινωνίας της.

Το συγκινητικό βιντεάκι αποτελεί δημιουργία του Γερμανού φοιτητή σε σχολή κινηματογράφου Eugen Merher ο οποίος, παρά τη νεαρή του ηλικία (είναι μόλις 26 ετών) πέτυχε κάτι που πολλοί εμπειρότεροι σκηνοθέτες δεν έχουν καταφέρει να κάνουν: να συγκινήσουν το κοινό μέχρι δακρύων μέσα σε μόλις λίγες δυνατές σκηνές.

Στο διαφημιστικό διάρκειας 1 λεπτού και 40 δευτερολέπτων πρωταγωνιστεί ένας ηλικιωμένος πρώην μαραθωνοδρόμος, ο οποίος ζει μια μονότονη ζωή σε έναν οίκο ευγηρίας.

Μια μέρα, ανακαλύπτει τα παλιά, ταλαιπωρημένα του Adidas και αποφασίζει να ξαναζήσει τα νεανικά του χρόνια φορώντας τα και βγαίνοντας να τρέξει. Παρά το γεγονός ότι το προσωπικό προσπαθεί να καταπνίξει τη λαχτάρα του για ελευθερία, τελικά ο ηλικιωμένος καταφέρνει να «αποδράσει» με τη βοήθεια των φίλων του και να τρέξει ξανά με τα αγαπημένα του αθλητικά.

Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε όλη την έκτακτη επικαιρότητα πρώτοι!
Ακολουθήστε μας στα

Limnios08/01/201708:37

Η εμπλοκή της μαρκας είναι εντελως συμπτωματικη. Του ηλικιωμενου προφανως του ηρθε η 23η μειωση της συνταξης,του ΕΚΑΣ,της επικουρικης,ο ΕΝΦΙΑ, ακουσε και ότι "ερχεται"ο Κουλης να τον ...ξανασωσει ...ε, πολύ θελει ο ανθρωπάκος να λαλησει και να παρει τους δρομους και τα λαγκαδια ?

Απάντηση
Μείνε ζωντανός!!!08/01/201702:35

πράγματι υπέροχο! σε κάνει να δακρύζεις! καλύτερα που το απέρριψε η adidas, γιατί έτσι θα γίνει το σύμβολο όλων όσων δεν το βάζουν ποτέ κάτω!!!

Απάντηση
@07/01/201714:13

"Τα στελέχη του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας θα έχουν σίγουρα μετανιώσει που το αγνόησαν"... είστε βέβαιοι;;; Εγώ άλλο πράγμα βλέπω. Ενα σποτ να προβάλλεται από τα μέσα, και με το λογότυπο της εταιρείας αθλητικών να εμφανίζεται φαρδιά-πλατιά στις οθόνες, ενώ η ίδια η εταιρεία να μην έχει ξοδέψει ούτε ένα ευρώ για την προβολή αυτή. Τζάμπα διαφήμιση. Αν το θέμα ήταν το σενάριο του σπότ, και όχι το προιόν, γιατί δεν θόλωσαν το λογότυπο και τις χαρακτηριστικές γραμμές στα παπούτσια και στις φόρμες; Εκτός κι αν αυτή η "απόρριψη" ήταν μέρος του σχεδίου μάρκετινγκ στον να δημιουργηθεί σούσουρο και να κεντρίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, που το πέτυχε με τις τόσες προβολές.... υποθέτω εγώ τώρα ο ανόητος.

Απάντηση
Chris06/01/201717:36

Πολύ καλό το σποτάκι. Απλά θα ήθελα στο τέλος, να φαντάζεται τον εαυτό του, όπως όταν ήταν πρωταθλητής. Και στο standing ovation, να μας δείχνουν ολόκληρο το στάδιο να τον αποθεώνει.

Απάντηση

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

2500  χαρακτήρες απομένουν

* Υποχρεωτικά πεδία